stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 222814
  • 23 دی 1399 - 13:41
2

وزش باد شدید طی روز جمعه در استان تهران پیش بینی می شود

وزش باد شدید طی روز جمعه در استان تهران پیش بینی می شود

مدیرکل هواشناسی استان تهران از سالم شدن هوای تهران تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: وزش باد شدید طی روز جمعه در استان تهران پیش بینی می شود.

قلم | qalamna.ir :

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، از سالم شدن هوای تهران تا پایان هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: همچنان تا چهارشنبه به سبب پایداری جوّ و عدم وزش باد شدید، در کلان شهر تهران و حومه شاهدِ هوایی آلوده و ناسالم برای همه ی گروه‌های سنی خواهیم بود.

جلالی بیان داشت: با توجه به جا به جایی توده‌های هوا، طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ دی ماه سرعت وزش باد در سطح استان تهران افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه شدت وزش باد طی روز جمعه برای ساعاتی شدید تا بسیار شدید برآورد شده است افزود: این وزش باد احتمالاً موجب بروز خسارات احتمالی در برخی نقاط استان تهران خواهد شد.

وی عنوان داشت: با توجه به شرایط مذکور، طی پایان هفته باید منتظرِ بازگشتِ شاخص کیفیت هوای تهران و حومه به وضعیت سالم باشیم.

جلالی در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران برای امروز سه شنبه ۲۳ دی ماه نیز اظهار داشت: برای امروز آسمانی صاف و غبار آلود پیش بینی شده که حداکثر دما ۱۳ درجه سانتی گراد و حداقل دما نیز ۳ درجه سانتی گراد خواهد بود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.