stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 223454
  • 24 دی 1399 - 13:40
0

مسئولان فیروزکوه با سودجویان در امر ساخت و ساز غیرمجاز برخوردکنند

مسئولان فیروزکوه با سودجویان در امر ساخت و ساز غیرمجاز برخوردکنند

فیروزکوه- سرپرست فرمانداری فیروزکوه باتاکید بر نظارت بیشتر بر ساخت و سازها گفت: مسئولان فیروزکوه با سودجویان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد کنند.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، ابوالقاسم مهری صبح چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی ساخت و ساز غیر مجاز که با حضور معاون عمران فرمانداری، بخشداران و دیگر اعضا در محل فرمانداری تشکیل شد اظهار داشت: اعضای این ستاد می‌بایست اساس کار خود را بر سه محور پیشگیری، نظارت و مقابله برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های متولی در برگزاری گشت مشترک اهتمام جدی داشتند، گفت: با توجه به اینکه شهرستان فیروزکوه دارای بیشترین پهنه جغرافیایی در استان بوده نظارت برای جلوگیری از ساخت و ساز باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه افزود: بخش نظارت بیش از پیش جهت رصد به صورت روزانه وارد عمل شده و ادارات موظفند گزارش را به صورت ماهانه به این فرمانداری اعلام کنند.

مهری با اشاره به بررسی صلاحیت افراد متقاضی اراضی در حوزه‌های اقتصادی خاطر نشان کرد: برای برخورد با متخلفین و سود جویان و فرصت طلبان در امر ساخت و ساز غیرمجاز ضمن برگزاری جلسات هفتگی به صورت داخلی تمام دستگاه‌ها با تمام امکانات و تجهیزات خود پای کار باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه عنوان داشت: شهرداران، بخشداران و دهیاران ضمن تقویت نسبت به فعال سازی پلیس ساختمان بمنظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن بمنظور پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز مشخص شده محدوده روستا، در تهیه طرح هادی تسریع کند، گفت: مدیریت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، منابع آب، بخشداران، شهرداران و دهیاران بمنظور جلوگیری از هرگونه تنش اجتماعی قبل از اجرای حکم نسبت به طرح موضوع در کارگروه ساخت و ساز ویژه اقدام و بعد از اتخاذ تصمیم برابر قانون اقدام کنند.

مهری افزود: می‌بایست همه دستگاه‌های مرتبط نسبت به تهیه گزارشی در قالب سامانه جامع از همه اقدامات و آخرین وضعیت دستگاه‌ها در زمینه ساخت و ساز اقدام و به دبیرخانه ستاد ساماندهی ساخت و ساز غیرمجاز فرمانداری ارائه کنند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.