stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 228342
  • 06 بهمن 1399 - 11:05
0

چرا سیمئونه اتلتیکو را قهرمان لالیگا نمی‌داند؟

چرا سیمئونه اتلتیکو را قهرمان لالیگا نمی‌داند؟

سرمربی اتلتیکومادرید در حال حاضر به جایگاه تیمش در جدول لالیگا نگاه نمی‌کند و تنها به بازی آینده فکر می‌کند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید در هفته بیستم لالیگا با نتیجه ۳ بر یک والنسیا را شکست داد. دیگو پابلو سیمئونه پس از این بازی گفت: ۹۰ دقیقه سختی بود و والنسیا پس از دیدار خیلی خوبی که برابر وایادولید انجام داد در میدان برابرمان حاضر شد. آن‌ها با بازیکنانی هم‌چون مکسی که حفظ توپ خوبی دارد قدرتمند ظاهر می‌شوند.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه اظهار کرد: از عملکرد تیم خشنودم؛ از رنجی که برای حفظ نتیجه برد؛ از سرعتی که بازیکنان در دقایق پایانی داشتند. نشان دادیم که در هر موقعیتی می‌توانیم شانس گلزنی داشته باشیم. 

ژائو فلیکس در ترکیب اصلی اتلتیکو حضور داشت و توانست گل مساوی را به ثمر برساند. سرمربی آرژانتینی درباره مهاجم جوان پرتغالی گفت: همیشه به او نیاز داریم. رقابت خیلی بالاست. باید به هر یک از بازیکنان فرصت بازی بدهیم. ژائو بازیکن مهمی است. هر کاری که می‌کند به دردمان می‌خورد. 

او افزود: هیچ کجا ننوشته است که بازیکنان باید ۹۰ دقیقه بازی کنند. پنج تعویض وجود دارد تا بازیکنان بتوانند رقابت کنند و به همین خاطر از تمام مهره‌ها بهره می‌بریم. ژائو یک گل به ثمر رساند و پاس گل هم داد. او عملکرد خوبی داشت. آنخل کورئا وارد زمین شد، گلزنی کرد و نزدیک بود گل دیگری هم به ثمر برساند. رقابت سالمی برقرار است و تیم برنده از میدان خارج شد. 

سیمئونه که نگران دقایق حضور لوییس سوارس در زمین نیست، گفت: عثمان دمبله را نمی‌توانستم زودتر به میدان بفرستم. او خوب تمرین کرد اما تازه به تیم پیوسته است. دیدم که سوارس بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت. او در خیلی از بازی‌ها تعویض شده است. همیشه سعی کردیم بفهمیم که چه زمانی تیم به سوارس نیاز دارد. 

اتلتیکو با هفت امتیاز بیش‌تر و یک بازی کم‌تر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار دارد و با توجه به ثبات روخی بلانکو اغلب این تیم را قهرمان این فصل لالیگا می‌دانند. با این حال سیمئونه این چنین فکر نمی‌کند. او در این رابطه اظهار کرد: ما تنها به دیدار برابر کادیس فکر می‌کنیم و این که هم‌چنان در تمرینات بهتر شویم تا بتوانیم تیم را بهتر کنیم. در برخی از مسائل باید بهتر شویم. نیمه اول شرایط برای‌مان سخت شده بود. در نیمه دوم بازی عالی به نمایش گذاشتیم و توانستیم والنسیا را شکست دهیم. ما به چیز دیگری جز بازی به بازی فکر نمی‌کنیم. 

سرمربی اتلتیکو در مورد عملکرد تیمش گفت: خیلی خوب رقابت می‌کنیم. از زمان قرنطینه به جز دیدار برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا در همه بازی‌ها خوب رقابت کردیم. ما در تمرینات بهتر شده‌ایم‌. هر بازیکنی به گونه‌ای به تیم کمک می‌کند و همه احساس می‌کنند در تیم تاثیرگذار هستند. رقابت بالایی در تیم وجود دارد. به عنوان مثال انتظار لودی برای فرصت بازی پیدا کردن خیلی اهمیت دارد و او نشان داده است هیجان و انگیزه دارد. نباید دست از بهتر شدن برداریم. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.