stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 230429
  • 09 بهمن 1399 - 20:19
0

راه آهن اردبیل بدون اتصال به پارس آباد ابتر است

راه آهن اردبیل بدون اتصال به پارس آباد ابتر است

ایسنا/اردبیل
نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن اردبیل باید به مغان متصل شود وگرنه ابتر می ماند.

قلم | qalamna.ir :

 صدیف بدری در نشست خبری خود با خبرنگاران استان اردبیل اظهار کرد: راه آهن اردبیل در زمان آغاز به فعالیت ما در مجلس دهم غیرفعال و خوابیده بود که من به همراه دو نماینده دیگر اردبیل در مجلس دهم این پروژه را احیا کردیم.

  نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این پروژه هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و  یکی از راه ‌آهن های اولویت دار کشور است.
وی با بیان اینکه در بحث کشت و صنعت مغان اولین نفری بودم که به واگذاری این بنگاه اقتصادی و کشاورزی اعتراض کردم، افزود: با تلاش های رئیس قوه قضائیه واگذاری کشت و صنعت مغان باطل شد و بیت المال به آغوش بیت المال برگشت.

بدری با بیان اینکه برای حل مشکلات سبلان پارچه از اداره ورشکستگی قوه قضائیه پیگیرموضوع بودم، ادامه داد: این واحد تولیدی چند روز پیش به صاحب اصلی اش برگردانده شد و مالک آن قول ایجاد ۱۰ هزار شغل را داده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی رایزنی هایی که با قرارگاه خاتم الانبیا انجام شد، قرار شد این قرارگاه  بیمارستان یک هزار تخت خوابی ، تقاطع های غیرهمسطح در کلانشهر اردبیل ، احداث ۴۵ کیلومتر از جاده سرچم و مواردی از این دست توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا می شود.

نیازمند کار اساسی در مدیریت اقتصادی کشور هستیم

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تغییر مدیران به شرط انتصاب افراد شایسته با اولویت افراد بومی استقبال می کنم، ادامه داد: در زمینه انتصاب مدیران، ناظر هستیم و نظرات مشورتی خود را ارایه می دهیم.

بدری با بیان اینکه بورس یک مساله تخصصی است و نیازی به اعمال قانون ندارد، اظهار کرد: دخالت دولت در بورس تاکنون جواب مثبتی نداده است اما قول داده اند یک سری اتفاقات مثبت در این زمینه بیفتد.

وی با بیان اینکه حدود ۵۴ درصد از شهر اردبیل تاکنون به فاضلاب شهری وصل شده اند، افزود: ۴۶ درصد این شهر هنوز به فاضلاب شهری وصل نشده است که این مساله یک دغدغه برای ما است.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ساختار مدیریت اقتصادی کشور مشکل دارد بنابراین نیازمند کار اساسی و بلند مدت در این زمینه هستیم تا مردم عملا طعم برنامه ریزی های اقتصادی را بچشند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.