stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 233071
  • 13 بهمن 1399 - 20:05
1
مدیر روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی خبر داد:

ارائه خدمات بیمه ای از طریق ۷ دفتر پیشخوان در اراک به بیمه شدگان بیمه سلامت

ارائه خدمات بیمه ای از طریق ۷ دفتر پیشخوان در اراک به بیمه شدگان بیمه سلامت
مرکزی_ مدیر روابط عمومی بیمه سلامت استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار قلم در اراک، گفت: 8 مرکز ارائه خدمات بیمه ای در شهر اراک شامل 7 دفتر و یک نمایندگی با بیمه سلامت برای ارائه خدمات به بیمه شدگان قرارداد دارند.
قلم | qalamna.ir :

نوری زاده افزود: این ۷ دفاتر پیشخوان بصورت صبح و عصر و دفتر نمایندگی هر روز تا ساعت ۱۴:۳۰آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند.
وی ابراز کرد: میز خدمت اداره کل بیمه سلامت استان نیز در طبقه همکف این اداره کل به مراجعه کنندگان خدمات ارائه میدهد.نوری زاده اظهار داشت تمامی خدماتی که نیاز هست بیمه شده در اداره کل دریافت کند در میز خدمت مستقر می باشند و از هر اداره ای یک یا دو کارشناس مسقر می باشد تا جوابگوی ارباب رجوع باشد و دیگر نیازی نیست که بیمه شدگان در طبقات اداره کل سرگردان باشند مگر در مواقعی که نیاز به تائیدیه مدیران بالاتر باشد .
نوری زاده در ادامه از کسب رتبه برتر این اداره کل در جشنواره شهید رجایی خبر داد و گفت: اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی حدود سه سال متوالی در جشنواره شهید رجایی بر اساس شاخصهای عمومی و اختصاصی تعریف شده که شامل دولت الکترونیک، طرح تکریم ارباب رجوع ، سلامت اداری ، شفاف سازی و اگاهی بخشی به عموم و همچنین رضایتمندی ارباب رجوع و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی و مواردی دیگری می باشند خوشبختانه براساس ارزیابی های بعمل امده در بین دستگاههای گروه سلامت و رفاه اجتماعی موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شده است.
مدیر روابط عمومی بیمه سلامت استان اظهار کرد: در حوزه کاری طبق نظرسنجی های دوره ای که از ارباب رجوع و بیمه شدگان و همچنین بیماران بستری در بیمارستان های طرف قرارداد این اداره کل در بخش دولتی و خصوصی صورت میگیرد بیش از ۸۰ درصد رضایتمندی حاصل شده است که این نشانه ارائه خدمت به موقع و رضایتمندی بیمه شدگان می باشد .
وی یادآور شد: سامانه ۱۶۶۶ اداره کل بیمه سلامت بصورت شبانه روزی آماده دریافت مشکلات شهروندان در زمینه بیمه سلامت و سوالات کرونایی می باشد و در صورت هر گونه سوال و شکوائیه پاسخ در اولین فرصت زمانی از طریق سامانه به بیمه شدگان از طریق شماره تلفن همراه ارسال می گردد .وی در خاتمه یادآور شدند بیمه شدگان می توانند جهت استعلام وضعیت بیمه ای خود از طریق ستاره ۱۶۶۶ مربع بصورت غیر حضوری از وضعیت بیمه ای خوداطلاع یابند .

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.