stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
  • کد خبر : 235025
  • 16 بهمن 1399 - 11:00
1
بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان:

مطمئنم که به دور بعدی صعود خواهیم کرد

مطمئنم که به دور بعدی صعود خواهیم کرد
اصفهان_ بازیکن تیم بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: با توجه به اینکه بازیکنان تیم بسیار باانگیزه و با اشتیاق و محکم تمرین می کنند، مطمئنم که به دور بعدی صعود خواهیم کرد.
قلم | qalamna.ir :

بازیکن تیم فوتسال بازارهای ‌روز کوثر اصفهان گفت: تمرینات سخت و خوبی را سپری کردیم، نسبت به دور رفت متفاوت شدیم و تمام بازیکنان برای صعود به مرحله بعدی مصمم هستند.

علیرضا کریم‌زاده، دربارۀ شرایط نیم فصل اول تیم خود اظهار کرد: نیم فصل اول کمی شرایط برای ما دشوار بود، ولی با عزم و جزمی که بچه ها داشتند، توانستند خودشان را با شرایط لیگ وفق بدهند و به بازی‌های لیگ برگردند و هر چه گذشت بازی‌های بهتری به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در برخی از بازی‌های به خاطر شرایط جسمانی و تمریناتی که داشتیم، نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم اما کم‌کم نشان دادیم که می‌توانیم یکی از تیم‌های مدعی برای صعود به مرحله بعدی باشیم و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

کریم‌زاده در ارتباط با وضعیت فعلی تیم گفت: با تصمیم مربیان تمرینات پرفشاری را برای رفع نقاط ضعفمان داشتیم و تا جایی که توانستیم آن‌ها را تقویت کردیم، امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده نسبت به گذشته، روی ضعف‌هایی که داشتیم عملکرد بهتری نشان دهیم.

بازیکن تیم بازارهای روز کوثر اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه بازیکنان تیم بسیار باانگیزه و با اشتیاق و محکم تمرین می کنند، مطمئنم که به دور بعدی صعود خواهیم کرد.

وی در خصوص بازی برگشت مقابل مس‌سونگون توضیح داد: دور رفت در ورزقان تبریز بازی خوبی مقابل مس داشتیم و با اختلاف کم بازی را واگذار کردیم، حتی می‌توانستیم کار را به تساوی یا برد بکشانیم، ولی به خاطر شرایط تمرینات این امر محقق نشد. با توجه به تمریناتی که در این مدت داشتیم،  بازی روز جمعه، بازی سخت و خوبی خواهد بود. امیدوارم بتوانیم مقابل مس سونگون با برتری از زمین خارج شویم و بتوانیم نشان دهیم تیم خوبی مقابل دیگر تیم ها هستیم و می توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.