stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 237439
  • 20 بهمن 1399 - 12:18
1

برگزاری جشنواره بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در کرمانشاه

برگزاری جشنواره بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در کرمانشاه
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : اولین جشنواره بین المللی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری در کرمانشاه با حضور جمعی از مطبوعات و رسانه های سه کشور ایران، ترکیه و عراق برگزار خواهد شد .
قلم | qalamna.ir :

بهرام فاضلی گفت : تمام اقدامات لازم برای برگزاری جشنواره انجام و مجوز های مربوطه اخذ شده و حتی اعتبارات آن هم لحاظ شده است.

وی گفت : تعلل ما برای برگزاری این جشنواره این است که فرصتی دست دهد تا بتوانیم جشنواره را بصورت حضوری برگزار کنیم.

فاضلی افزود : هدف اصلی از برگزاری این جشنواره تعامل مطبوعات سه کشور ایران، ترکیه و عراق است و از طرفی تلاش داریم با برگزاری این جشنواره زمینه بازدید اهالی رسانه استان های دیگر و نیز اهالی رسانه دو کشور ترکیه و عراق را از استان فراهم کنیم و امیدواریم با برگزاری حضوری این جشنواره به این مهم دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد : به احتمال زیاد فراخوان جشنواره را تا پایان سال اعلام خواهیم کرد، اما برگزاری جشنواره به اوایل سال آینده موکول خواهد شد تا شاید شرایط برای برگزاری حضوری جشنواره فراهم شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از حضور مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان های شمال غرب کشور شامل کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، ایلام و خوزستان در این جشنواره خبر داد وافزود: همچنین رسانه هایی از برخی استانهای دو کشور ترکیه و عراق در این جشنواره حضور خواهند داشت که مجوزهای لازم هم در این زمینه اخذ شده است.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار دانشیار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.