stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۹ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 8 June , 2024
  • کد خبر : 237687
  • 20 بهمن 1399 - 17:20
0

افتتاح دو طرح ورزشی با حضور استاندار قم

افتتاح دو طرح ورزشی با حضور استاندار قم
قم -همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر و با حضور استاندار قم، دو طرح ورزشي افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در این مراسم با اشاره به نقش ورزش در افزایش نشاط اجتماعی افزود: توجه به ورزش در جامعه از بروز آسیب های اجتماعی‌، افسردگی و کاهلی جلوگیری می کند.
استاندار قم با بیان این که جوانان یکی از مهم ترین سرمایه های اجتماعی هر جامعه ای محسوب می شوند، نقش این قشر در توسعه و پیشرفت کشورمان را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: توجه به نیازهای این قشر یکی از مهم ترین وظایف دستگاه های ذیربط می باشد.
وی ترویج و گسترش فرهنگ ورزش را زمینه ساز نشاط اجتماعی و ارتقاء سلامت جامعه دانست و تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای فراگیر شدن ورزش در بین همه اقشار و گروه های سنی باید در دستور کار قرار گیرد.
استاندار قم همچنین با قدردانی از خیرین عرصه ورزش استان خاطرنشان کرد: با مشارکت ارزنده خیرین ورزش دوست، شاهد برداشته شدن گام های خوبی در زمینه سرمایه گذاری در توسعه ورزش استان و ارتقاء جایگاه این بخش هستیم و جای تقدیر دارد.
باشگاه سوارکاری بخش سلفچگان و طرح مرمت و بازسازی زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان دو طرحی بودند که همزمان با ایام الله دهه فجر و توسط دکتر سرمست استاندار قم افتتاح شدند.
استاندار قم همچنین در بازدید از ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری در حال ساخت منطقه پردیسان ابراز امیدواری کرد که این طرح ورزشی با تخصیص اعتبارات دولتی هر چه سریعتر تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام/

  • منبع : استانداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.