stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 240212
  • 25 بهمن 1399 - 16:19
0

بررسی وضعیت سرمایه گذاری در بازار بورس

بررسی وضعیت سرمایه گذاری در بازار بورس

کجا سرمایه ­گذاری کنم؟ چقدر سرمایه­ گذاری کنم؟ با کی مشورت کنم؟ این­ها و خیلی پرسش ­های دیگر در ابتدای هر نوع سرمایه­ گذاری در هر بازاری در ذهن ما شکل­ می­ گیرد.

قلم | qalamna.ir :

بنابراعلام سهامیر، این روزها تب داغ بازار بورس در کشور همه گیر شده بطوری امروز تصمیم گرفتیم به مقوله سرمایه گذاری در بورس ، آموزش بورس و معرفی بهترین آموزشگاه بورس در کشور بپردازیم.

برای رسیدن به پاسخ، پرسش­ های مختلف در مورد بورس ما نیاز به شاخص ها و پارامترهایی داریم. شاخص ­های مثل سابقه موسسه، رزومه ­ی مدرسین، نظم و تدوین دقیق برنامه­ های آموزشی، به­ روز بودن منابع  و برنامه­ های آموزشی در حوزه­ های مختلف سرمایه­ گذاری و شاخص ­های دیگر.

ما امروز قصد داریم با توجه به همین معیارها، به شما یک موسسه آموزشی در زمینه بورس و سرمایه­ گذاری را معرفی کنیم.

موسسه آموزش عالی سهامیر که هم اکنون حدود ۳۱ سال از تاسیس آن می­ گذرد. موسسه ­ای که جزء برترین دپارتمان­ های آموزشی در حوزه ­های مختلف سرمایه­ گذاری و بورس شناخته می شود.

سهامیر با استفاده از ظرفیت ­های­ آموزشی بسیار بالای موجود در داخل و خارج از کشور و اساتید مجرب در حوزه­ ی بورس و سرمایه­ گذاری توانسته، قدم­ های بزرگی در راستای آموزش سرمایه ­گذاران و توسعه کسب و کار و کارآفرینی بردارد.

طبق بررسی­ های که ما انجام داده ­ایم، سهامیر دارای بیش از ۲۰ شعبه در داخل و خارج از کشور می­ باشد. این مرکز تلاش می­ کنند آموزش‌های تخصصی، سمینارها،  روش ­هالی سرمایه‌گذاری، تحقیق و توسعه (R&D)، معرفی راهکار، ایجاد فرصت‌ها و راه‌اندازی استارتاپ‌ در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری را با توجه به دانش روز جهان برگزار و به دانش­پذیران و علاقه ­مندان ارائه دهد.

از دیگر مواردی که ما در بررسی­ های خود به آن دست یافتیم می توان به تعداد حدود ۷۰۰۰۰ دانش­ آموخته در طی سال­های فعالیت این موسسه اشاره کرد که نشان دهنده اعتماد علاقه ­مندان می باشد.

 موسسه آموزش سهامیر از طریق سه روش به آموزش دانش­پذیران می­ پردازد:

. دوره ­های حضوری

. دوره ­های غیر حضوری و آنلاین

. دورهای آموزشی آفلاین  و بسته­ های آموزشی

 از دیگر ویژگی­های دوره­ های آموزشی سهامیر می­ توان به کلاس ­های عمومی و خصوصی و از نظر زمانی به کلاس ­های ترمیک و فشرده اشاره کرد.

با در نظر گرفتن تمام این جوانب، ما می­ توانیم به شما علاقه­ مندان به سرمایه ­گذاری و بورس، موسسه آموزش عالی سهامیر را معرفی کنیم. به این امید که قدمی در راستای آموزش درست شما علاقه ­مندان و توسعه کسب­ و­ کار برداشته باشیم.

راه ­های ارتباطی با موسسه آموزش عالی سهامیر:

وب­سایت: sahamir-ac.com

انتهای رپرتاژ آگهی

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.