stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 245504
  • 04 اسفند 1399 - 23:19
0
معاون استاندارقم:

فرهنگ مسائل زیست محیطی باید درقم گسترش یابد

فرهنگ مسائل زیست محیطی باید درقم گسترش یابد
قم -امروز باید به این درک واقعی برسیم که مسائل زیست محیطی متعلق به همه است، نه فقط یک سازمان و اداره کل و این فرهنگ باید در استان توسعه یابد
قلم | qalamna.ir :

در جلسه بررسی قانون هوای پاک درقم با بیان این مطلب افزود: فقط با تغییر نگاه و رویکردمان نسبت به مسائل زیست محیطی می‌توانیم روند صعودی مشکلات زیست محیطی در جامعه که در سالهای اخیر فزاینده بوده است را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه نباید احساس کنیم اگر یک مجوزی را با فشار از سازمان محیط زیست گرفتیم، برنده شده‌ایم، اظهار داشت: دیگر دستگاه‌های اجرایی برای رعایت ملاحظات زیست محیطی باید از سازمان محیط زیست جلوتر باشند، اینگونه می‌توانیم با افزایش تولید و اشتغالزایی، مسائل زیست محیطی را نیز رعایت کنیم.

معاون عمرانی استانداری قم با اشاره به تعیین وظایف و تکالیف دستگاه‌ها در قانون هوای پاک، بر ضرورت اجرایی شدن آنها تأکید کرد و گفت: در سال‌های گذشته به دلیل محدودیت های اعتباری، منابع مالی لازم برای اجرای درست برخی از این وظایف تزریق نشده است.

وی با بیان اینکه مسائل مطرح شده در قانون هوای پاک بسیار متنوع و گسترده است، خواستار تشکیل کارگروه های تخصصی برای اجرای هرکدام از بندهای این قانون شد و گفت: باید بحث های کارشناسی لازم برای اجرایی شدن و رفع موانع پیش روی هرکدام از این ماده ها و بندها انجام شود.

بهشتی در پایان لزوم دغدغه مندی همه مردم و مسئولان نسبت به مسائل زیست محیطی را مورد توجه قرار داد و گفت: همه معضلات و تخلفات زیست محیطی را نمی‌توانیم با قوه قهریه برطرف کنیم، بلکه باید زمینه های لازم اجتماعی و اقتصادی برای رفع این مشکلات را نیز در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

  • منبع : استانداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.