stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 251345
  • 19 اسفند 1399 - 20:56
4
استاندار خوزستان:

مدیری که مانع رفع مشکلات باشد به نظام اسلامی ظلم کرده است

مدیری که مانع رفع مشکلات باشد به نظام اسلامی ظلم کرده است
خوزستان - سلیمانی دشتکی با بیان اینکه باید به دنبال رفع مشکلات باشیم گفت: مدیری که خود مانع رفع مشکلات باشد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ظلم کرده از این رو خواستاریم قوانینی که گره گشای مردم هستند را فعال کنید.
قلم | qalamna.ir :

قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز (سه‌شنبه ۱۹ اسفند) در چهارمین جلسه شورای تعاون استان خوزستان که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: از همه دستگاه ها تقاضا دارم که بروکراسی اداری را کاهش دهند و هرکجای قانون با ابهام مواجه است آن ابهام به سود مردم رفع شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه همه مدیران و مسئولان در جهت خدمت مردم مسئولیت گرفته اند افزود: باید به دنبال رفع مشکلات باشیم، مدیری که خود مانع رفع مشکلات باشد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ظلم کرده است، از این رو خواستاریم قوانینی که گره گشای مردم هستند را فعال کنید.

وی با بیان اینکه طولانی تر شدن هر پروژه ای از بهره وری آن می کاهد اضافه کرد: مدیران سعی کنند به جای حل مباحث اجتماعی و مردمی از طریق مراجع قضایی این مشکلات و موضوعات را در دستگاه های فرهنگی و با کمک معتمدین و ریش سفیدان برطرف کنند.

سلیمانی دشتکی ضمن تقدیر از تلاش نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش نمایندگان خوزستان در بودجه سال ۱۴۰۰ ستودنی است؛ درصد بالایی از اقتصاد کشور در خوزستان جاری است و ضرورت دارد مسئولان ملی نگاه خاص تری به این استان داشته باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.