stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 252993
  • 21 اسفند 1399 - 15:22
0

دوربین‌های سطح شهر قم باید برای کنترل ترددهای شبانه فعال‌ شوند

دوربین‌های سطح شهر قم باید برای کنترل ترددهای شبانه فعال‌ شوند
قم-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: با توجه به در پیش بودن مناسبت‌های پیش رو محدودیت‌ها در استان باید شدیدتر شود.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا قدیر ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزارشد اظهار داشت: در این هفته شاهد افزایش بیماران مثبت کرونایی بودیم میزان مراجعان هم افزایش‌یافته است در مقابل آن پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم در اماکن عمومی هم کاهش‌یافته به‌طوری‌که قم جزو ۳ استانی است که پروتکل‌ها را کم‌تر رعایت کرده است.

وی بیان کرد: به استاندار هم نامه‌نگاری شده و درخواست اعمال محدودیت ازجمله برای سفرهای آخر هفته و نیمه شعبان داشتیم در بحث ترددهای شبانه‌روزی هم باید نظارت بیشتری صورت گیرد.
لزوم مدیریت ترددها به سمت قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم عنوان کرد: با نزدیک شدن به مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی بیم آن داریم که سفرها به سمت قم بیشتر شود لذا درخواست می‌شود در قم اعمال محدودیت در زمینهٔ سفرهای آخر هفته هم‌زمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) و هم‌چنین نیمه شعبان صورت گیرد هم‌چنین در لحظه تحویل سال در مسجد جمکران و حرم مطهر با ازدحام جمعیت روبرو هستیم که باید مدیریت شود.

قدیر تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری شهرداری و نیروی انتظامی باید در بحث ترددهای شبانه دوربین‌ها در سطح شهر نسبت به کنترل و نظارت‌ها فعال‌تر شوند کنترل و مدیریت کرونا تنها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی استان نیست باید دیگر دستگاه‌های اجرایی هم در این زمینه همکاری و مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.