stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 255835
  • 23 اسفند 1399 - 2:06
0
وزیر کشور :

ضرورت برخورد جدی با عاملان گران فروشی در کشور

ضرورت برخورد جدی با عاملان گران فروشی در کشور
قم- وزیر کشور مشکلات معیشتی را یکی از چالش های اصلی کشور بیان کرد و گفت: گرانی معضلات زیادی برای مردم به وجود آورده و باید با متخلفان در این حوزه برخوردهای جدی صورت گیرد.
قلم | qalamna.ir :

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح پنجشنبه در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) مشکلات معیشتی از چالش‌های اصلی امروز ایران بیان کرد و افزود: در این وضعیت علما و روحانیان در تبیین مسائل و آرامش بخشی به جامعه نقش مؤثری دارند.

وی افزود: گرانی معضلات زیادی برای مردم به وجود آورده است و باید با متخلفان در این حوزه برخوردهای جدی صورت گیرد.

وزیر کشور با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ امید می‌رود سال گشایش برای ملت ایران باشد و در این بین دعا نیز می‌تواند ملت ایران را در برابر مشکلات یاری کند گفت: حدود ۲۰ کشور دنیا به صورت محدود واکسیناسیون بیماری کرونا را آغاز کرده‌اند و همین روال در کشور ما نیز در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: در برهه‌ای از امسال تعداد فوتی‌های کرونایی در کشور به ۵۰۰ تن در روز رسیده بود اما در حال حاضر با افزایش تجربه، تجهیزات و امکانات مراکز درمانی وضعیت نسبت به گذشته مطلوب‌تر است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جلودار مسئولان کشور در مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و توجه زیادی بر کاهش آثار این ویروس در جامعه دارند گفت: وضعیت قم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم این استان مطلوب است.

وی افزود: مردم به حرم اهل بیت (س) به عنوان مامن و پناهگاه توجه دارند و حضور زائران در این اماکن متبرک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.