stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 259899
  • 22 اسفند 1399 - 10:34
2

کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در استان فارس

کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در استان فارس
فارس- از ابتدای امسال تا کنون ۵۲ تن انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس در استان فارس کشف شده است.
قلم | qalamna.ir :

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: امسال حدود ۵۲ تن انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس در استان فارس کشف شده است.
سرتیپ رهام بخش حبیبی با اشاره شعار پلیس در سال ۱۴۰۰ با عنوان “امنیت، سلامت و نشاط بهاری” افزود: سالانه تعداد زیادی از هموطنان در حوادث جاده‌ای و شهری جان خود را از دست می‌دهند و خانواده‌های زیادی نیز داغدار می‌شوند بنابراین می‌طلبد، رسانه‌ها در ایجاد فرهنگ صحیح رانندگی و احترام به قوانین نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری داشته باشند.
سرتیپ حبیبی ادامه داد: امسال در زمینه فوتی‌های حوادث رانندگی ۷ درصد، ۱۵ درصد مجروحان و ۲۱ درصد تلفات کاهش داشته ایم.
وی تصریح کرد: در زمینه قاچاق کالا ۲۸ میلیارد تومان کشفیات داشتیم که باند‌های حرفه‌ای متلاشی شدند.

سرتیپ حبیبی با تاکید بر ارتباط با شهروندان، ادامه داد: خوشبختانه توانستیم امسال با برگزاری ۳۲ جلسه با مردم در مراکز مشاوره‌ای خوش بدرخشیم و مردم تعامل و اعتماد خوبی با پلیس داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در همین مدت ۳۰ هزار فقره پرونده با ۷۵ درصد به مصالحه ختم شد، بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تماس تلفنی با ۱۱۰ داشتیم که ۴۰ درصد از این تماس‌ها عملیاتی بود.
وی با بیان اینکه در سال ۹۹ توانستیم ۱۳۰ باند سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در حرکت بودند را با اشراف اطلاعاتی پلیس شناسایی و دستگیر کنیم، تصریح کرد: در یکماه اخیر تعداد ۶ باند حرفه ای، سارق خودرو، کیف قاپ، سارق طلا، را شناسایی و دستگیر کنیم که همگی سابقه دار و در کلانشهر شیراز شناسایی و دستگیر شدند.
وی در ادامه از کاهش تعداد پرونده‌های ورود به پلیس فتا در فضای مجازی خبر داد و در خصوص حوادث چهارشنبه پایانی سال، منعی برای شادمانی مردم و برگزاری جشن و شادی در چهارشنبه آخر سال وجود ندارد، البته انتظار داریم که مردم حقوق شهروندانی را رعایت کنند.
سرتیپ حبیبی تصریح کرد: کسانی که در آیین چهارشنبه سوری برای شهروندان ایجاد مزاحمت و در نظم عمومی اخلال ایجاد کنند، هشدار داد که اینگونه افراد در صورت محرز شدن انجام رفتار‌های ناهنجار، تا پایان تعطیلات نوروزی میهمان مراجع انتظامی و قضائی خواهند بود.
وی بیان کرد: از ابتدای اسفندماه سال جاری تا کنون ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه کشف و ۷ نفر از افراد اصلی را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.