stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 264861
  • 23 اسفند 1399 - 15:56
0

سه هزار بازدید از مراکز دولتی قم صورت گرفت

سه هزار بازدید از مراکز دولتی قم صورت گرفت
قم -مدیرکل برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری قم گفت: در راستای نظارت بر رعایت شیوه‌نامه بهداشتی مقابله با کرونا، بیش از سه هزار بازدید از مراکز دولتی این استان در سال جاری صورت گرفت.
قلم | qalamna.ir :

افسانه زمانی‌مهر روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: در این بازدیدها که با همکاری مرکز بهداشت استان صورت گرفت، ۲ هزار و ۵۰۰ اخطار شفاهی و یک‌هزار اخطار کتبی صادر شد.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از کارشناسان دستگاه‌ها آموزش لازم برای رعایت و پیگیری پروتکل‌های بهداشتی را فراگرفتند.

وی بیان کرد: برگزاری ۱۱ جلسه در کمیته تخصصی آموزشی و پژوهشی استانداری، برگزاری دوره‌های عمومی فرهنگی و اجتماعی، دوره‌های شغلی اختصاصی و مشاغل عمومی، دوره‌های مدیران در سطوح مختلف، راه‌اندازی و بهره‌برداری از سامانه یادگیری الکترونیک و سامانه جامع آموزش منابع انسانی از اقدامات سال جاری بوده است.

زمانی‌مهر افزود: برگزاری و اجرای تعداد ۲۰ دوره آموزشی کوتاه مدت در زمینه دوره‌های عمومی، فرهنگی، اجتماعی و مشاغل اختصاصی نیز از دیگر اقدامات بود.

وی گفت: در حوزه پژوهش امسال کارگروه آموزش فناوری و نوآوری استان به ریاست استان سه جلسه برگزار کرده،‌ پژوهش‌های استانی در گروه‌های کاری مورد بررسی و ۱۲ پژوهش تصویب شد.

وی افزود: تدوین الگوی استاندارد، ‌یکپارچه‌سازی و شیوه‌نامه اجرای همسان طرح‌های آموزشی برای اولین بار انجام شد و با فراخوان به همه دستگاه‌های اجرایی، پژوهش‌های برتر انتخاب شد.

مدیرکل برنامه‌ریزی استانداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه برنامه‌ریزی، بیان کرد: پیگیری و نظارت بر اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری در قالب‌ اصلاح و بهبود فرآیندهای بین دستگاهی صورت گرفته تا زمان خدمات‌رسانی به ارباب‌رجوع کاهش یابد.

وی افزود: در راستای تهیه بانک اطلاعات فرآیندهای دستگاه‌های اجرایی، ۲۹۴ فرآیند عمومی، ۸۰۶ فرآیند اختصاصی و ۳۳۰ فرآیند مشترک با سایر دستگاه‌ها بوده که در ‌مجموع یک‌هزار و ۴۳۰ فرآیند اصلاح شده است.

وی اضافه کرد: تهیه بانک اطلاعات قوانین و مقررات ابلاغی از طریق دولت در زمینه بهبود فرآیندها، توسعه دولت الکترونیک و اصلاح نظام اداری، تهیه بانک اطلاعاتی فرآیندهای مشترک بین دستگاهی و آماده الکترونیکی شدن و طراحی دوره‌های آموزشی مورد نیاز در سطح مدیران و کارشناسان از دیگر اقدامات بود.

زمانی‌مهر با اشاره به برگزاری جلسات شورای اداری استان، بیان کرد: ۱۶۰ اداره در جلسه شورای اداری شرکت می‌کنند که امسال به دلیل شیوع کرونا جلسه‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

انتهای پیام /

  • منبع : خبرگزاری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.