stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 269003
  • 24 اسفند 1399 - 19:38
1

هدفگذاری افزایش سرانه‌های خدماتی در منطقه ۲

هدفگذاری افزایش سرانه‌های خدماتی در منطقه ۲
قم -مدیر منطقه دو شهرداری قم یادآور شد: به دنبال برنامه‌ریزی بومی در سطح منطقه هستیم تا سطح سرانه‌های خدماتی را برای مردم و شهروندان توسعه دهیم.
قلم | qalamna.ir :

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به بهره‌برداری بوستان حنانه در منطقه دو، اظهار داشت: این بوستان ۷ هکتار بوده که ۴ هکتار آن را بوستان شهری و ۳ هکتار آن را فضای سبز شهری تشکیل می‌دهد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با تأکید بر وجود دو پیست دوچرخه‌سواری، زمین کودکان و زمین‌بازی، ابراز کرد: این بوستان ۲۲ هزار متر فضای سبز دارد که دارای زیرگذر برای عبور و مرور و فضای مناسب برای تفریح شهروندان است.

رحیمی با تأکید بر اینکه در برنامه، رویکردمان این است که سرانه فضای سبز منطقه را در قالب بوستان توسعه دهیم، تصریح کرد: سعی می‌کنیم در پروژه‌هایی که احداث می‌شود توسعه فضای سبز را به‌عنوان مکان تفرج‌گاهی و تفریحی برای شهروندان داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های عمرانی برای سال آینده، عنوان کرد: برخی از پروژه‌های شاخص شهری در این منطقه وجود دارد که برای سال ۱۴۰۰ پروژه زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی، رمپ و لوپ پل ۹ دی، بلوار شهدای روحانیت و تعدادی زیرگذر عابر پیاده جزء برنامه‌های اساسی منطقه ۲ است که به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم ادامه داد: پیست دوچرخه‌سواری بوستان حنانه با نظر هیئت دوچرخه‌سواری انجام‌شده که برای مسابقات بین‌المللی، کشوری و استانی آماده‌شده و مکانی است برای تفریح و برای نخستین بار در سطح بوستان‌های قم انجام‌شده است.

رحیمی یادآور شد: به دنبال برنامه‌ریزی بومی در سطح منطقه هستیم تا سطح سرانه‌های خدماتی را برای مردم و شهروندان توسعه دهیم.

  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.