stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 269015
  • 24 اسفند 1399 - 19:38
0

کاشت نهال به یاد ۶۰۹۰ شهید استان قم در بوستان یادمان شهدا

کاشت نهال به یاد ۶۰۹۰ شهید استان قم در بوستان یادمان شهدا
قم -مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از کاشت نهال به یاد 6090 شهید استان قم در بوستان یادمان شهدا با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد در هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

پیام جوادیان با بیان اینکه در سال ۹۹ عملیات اجرایی احداث بوستان یادمان شهدای استان قم آغاز شد، اظهار داشت: در عرصه‌ای که از یک‌طرف به بوستان شهید زین‌الدین و از یک‌طرف به مسجد خضرنبی و بلوار آیت‌الله بروجردی به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع قرار است این بوستان احداث شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه ۶ هزار و ۹۰ درخت از گونه‌های قرآنی انار، زیتون و انجیر در این بوستان کاشت می‌شود، گفت: تلاش داریم در سه‌ماهه اول سال ۱۴۰۰ که با حضور اقشار مختلف انجام خواهد شد کاشت این درختان را به یاد شهدای استان انجام دهیم.

جوادیان با بیان اینکه محوطه آمفی‌تئاتر روباز، سرویس بهداشتی، نمازخانه، میدان گردهمایی و… ازجمله امکانات این بوستان است، افزود: بخشی از این بوستان به شهدای سلامت اختصاص‌یافته است.

وی ابراز کرد: امروز با حضور پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس کاشت گونه‌های مختلف در این بوستان به یاد شهدای دفاع مقدس صورت گرفت؛ هر درخت در این بوستان به نام یک شهید بزرگوار دفاع مقدس خواهد بود و پلاک‌کوبی روی درختان نیز انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر موقعیت بسیار زیبای توپوگرافی بوستان یادمان شهدا، افزود: آماده‌سازی زمین این بوستان حدود ۳.۵ ماه زمان از ما گرفت و بخشی از کارهای آن صورت گرفت و در هفته درختکاری به‌صورت ویژه کاشت گونه‌های مختلف در آن صورت گرفت.

جوادیان خاطرنشان کرد: در هفته درختکاری همراه با کاشت درخت برنامه‌های فرهنگی مختلفی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در این بوستان صورت گرفت.

انتهای پیام/

  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.