stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 272227
  • 25 اسفند 1399 - 23:59
0

انتشار مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام رفیعی در قالب کتاب

انتشار مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام رفیعی در قالب کتاب
قم- رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: سخنرانی‌های حجت الاسلام رفیعی در قالب کتاب و به منظور بهره مندی بیشتر مبلغان، منتشر می شود.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام علی اکبر مؤمنی رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشستی گفت: به منظور بهره‌مندی بیشتر مبلغان سراسر کشور از مطالب مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام رفیعی، گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نظر دارد سخنرانی‌های وی را در قالب کتاب و با نظارت مستقیم حجت‌الاسلام رفیعی منتشر نماید.

وی به ویژگی‌های محتوای سخنرانی‌های این خطیب توانا اشاره کرد و گفت: از دلایل انتشار مطالب سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی می‌توان به دقیق بودن، کاربردی بودن، منظم و دسته بندی شده مطالب ایشان اشاره کرد؛ به همین دلیل مطالب وی برای تمام اقشار جامعه قابل استفاده است.

حجت‌الاسلام مؤمنی بر لزوم ثبت و انتشار مطالب مورد نیاز جامعه اشاره و تصریح کرد: مطالب ناب و مورد نیاز برای استفاده عموم مردم و به خصوص مبلغان محترم سراسر کشور باید ماندگار شوند و یکی از راه‌های ثبت و ماندگاری مطالب سودمند، مکتوب و منتشر شدن آن است.

مؤمنی مستند بودن محتوای تبلیغی را مهم برشمرد و گفت: بسیاری از کتاب‌های سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی که منتشر شده است، متأسفانه مستند نیستند، اما در انتشار کتاب مذکور، مجموعه سخنرانی‌های وی توسط گروه تولید محتوا مستندسازی و ویرایش می‌شود و پس از نظارت حجت‌الاسلام رفیعی، منتشر خواهد شد.

وی افزود: اولین مجموعه سخنرانی‌های دکتر رفیعی با عنوان «رشد و تعالی از منظر قرآن و روایت» آماده چاپ است و به زودی منتشر خواهد شد؛ مبلغان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت تولید محتوای فرهنگی این معاونت به نشانی https://tm.balagh.ir/‎ از زمان انتشار و نحوه خرید این اثر مطّلع شوند.

انتهای پیام /

  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.