stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 281177
  • 28 اسفند 1399 - 18:55
0

دوری از آزمایشگاه‌های شلوغ با تست کرونا در منزل تهران

قلم | qalamna.ir :

با توجه به اینکه مهمترین نکته امنیتی و پیشگیری‌کننده از ابتلا به ویروس کرونا، عدم تردد و مراجعه به مراکز شلوغ و پر رفت و آمد است، لذا اگر این امکان وجود داشته باشد تا بتوانید از خدمت ویژه تست کرونا در منزل استفاده کنید، در واقع مهمترین مسیری که می‌تواند منجر به ابتلا به ویروس کرونا شود، بسته نگه خواهید داشت.
دوری از آزمایشگاه‌های شلوغ با انجام آزمایش COVID19 در منزل به معنی شکست این ویروس منحوس و رعایت مهمترین پروتکل بهداشتی است. بنابراین توصیه می‌کنیم که به جای مراجعه به آزمایشگاه‌های شلوغ که ناچارا همگی در فضای بسته خدمات ارائه می‌دهند، به دنبال استفاده از خدماتی باشید که در منزل ارائه می‌شوند و ضامن سلامتی شما هستند. مجموعه هوم‌کا در کنار اینکه برای خدمت تست کرونا پرواز ترکیش برنامه جداگانه‌ای طراحی کرده است، برای انجام هر شکلی از آزمایش کرونا در منزل و محل مورد نظر کاربر آمادگی دارد.  

 تست کرونا در منزل تهران چگونه خدمات‌رسانی می‌کند؟
با توجه به اینکه حدود یک سال است ویروس کرونا همه جهان را دگرگون کرده است، اطلاع از مبتلا بودن یا نبودن به این تست، اهمیت زیادی دارد؛ زیرا اگر به موقع اقدامات درمانی لازم انجام نشود، امکان عود بیماری و از دست دادن بیمار بسیار زیاد است. با انجام آزمایش COVID19 در منزل همه آنچه که برای تشخیص کرونا لازم است، توسط متخصصان آزمایشگاهی انجام می‌شود و در کمترین و سریع‌ترین زمان ممکن جواب آزمایش در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد. این تست به اشکال مختلف انجام می‌شود. مجموعه هوم‌کا ضمن همکاری با آزمایشگاه‌های معتبر و صاحب‌نام، شرایطی را فراهم آورده است تا همه شهروندان تهرانی بتوانند با کمترین زحمت تست COVID19 بدهند و از مبتلا بودن یا ناقل بودن خود مطلع شوند.
تست کرونا چگونه انجام می‌شود؟

•    تست آنتی بادی
تست آنتی بادی همان تست آزمایش خون است که متشکل از دو قسمت است.
آزمایش COVID 19-IgM
این آزمایش نشان می‌دهد که فرد اخیرا با ویروس در تماس بوده و احتمالا ناقل ویروس COVID19 است و ممکن است علائم بیماری در او ظاهر شود. معمولا برای این دسته از افراد  PCRتوصیه می‌شود.
آزمایش COVID 19-IgG
مثبت بودن این تست نشان می‌دهد که فرد در گذشته با ویروس در تماس بوده و اگر IgG خون او منفی باشد احتمالا ناقل ویروس نیست و بیمار هم نیست و احتمالا تا حدودی نسبت به ویروسی که IgG خون را بالا برده است، ایمن است.
چنانچه به طور همزمان IgMوIgG مثبت باشد، نشان می‌دهد که اخیرا و در زمان نه چندان دور فرد با ویروس در تماس بوده است و احتمالا ناقل بیماری است. انجام آزمایش PCR لازم است و توصیه می‌شود.

آیا همه باید تست کرونا بدهند؟
یکی از رایج‌ترین سوالاتی که در مورد آزمایش کرونا پرسیده می‌شود، این است که آیا به محض مشاهده کمترین علامت و نشانه باید تست کرونا بدهیم؟ پاسخ این سوال اکنون کمی تغییر کرده است؛ تا قبل از جهش ویروس کرونا و ظهور کرونای انگلیسی پاسخ این سوال منفی بود. به این معنی که لازم نبود به محض مشاهده کمترین نشانه و علامت، تست کرونا انجام شود؛ اما با ظهور ویروس کرونای انگلیسی اوضاع تغییر زیادی کرده است. با توجه به اینکه سرعت سرایت کرونای انگلیسی بسیار زیادی است و این شکل از کرونا قدرت کُشندگی بیشتر و شدید‌تری دارد، بنابراین حتی اگر کمترین نشانه‌ای از ابتلا به ویروس کرونا را مشاهده کردید، باید سریعا به پزشک مراجعه کنید، آزمایش بدهید و اقدامات درمانی لازم را انجام دهید. چنانچه ساکن تهران هستید، خدمت تست کرونا در منزل تهران می‌تواند برای شما بسیار مفید فایده باشد. به کمک مجموعه هوم‌کا می‌توانید در کمترین و کوتاهترین زمان ممکن آزمایش بدهید و از وضعیت سلامتی خود آگاه شوید.
 

آیا امکان انجام آزمایش COVID19 در منزل برای همه شهروندان تهرانی فراهم است؟
با توجه به اینکه در دوران کرونا دوری از مراکز شلوغ برای همه الزامی و ضروری است، لذا همه شهروندان تهرانی (تمام مناطق ۲۲‌گانه تهران) می‌توانند کاندید استفاده از خدمت آزمایش COVID19 در منزل و البته تست فوری کرونا باشند. دوری از آزمایشگاه‌های شلوغ با تست کرونا در منزل تهران مهمترین و البته پر ارزش‌ترین فایده و سودی است که این خدمت برای شهروندان به همراه دارد. بنابراین همه شهروندان تهرانی در هر منطقه‌ای از تهران بزرگ می‌توانند از این خدمت ویژه استفاده کنند. مجموعه هوم‌کا به دلیل همکاری با آزمایشگاه‌های مطرح در سراسر پایتخت، این امکان را فراهم کرده است تا انجام تست کرونا در منزل برای همه شهروندان تهرانی در آزمایشگاه‌های معتبر مقدور باشد.

چه کار کنیم به کرونا مبتلا نشویم؟
نه تنها در خصوص بیماری کرونا، بلکه در مورد هر شکلی از بیماری، همواره و همیشه پیشگیری بهتر از درمان بوده و است. برای اینکه به کرونا مبتلا نشویم، مهمترین کاری که باید انجام دهیم این است که پروتکل‌های بهداشتی را سفت و سخت رعایت کنیم و با مشاهده کم شدن آمار مرگ و میر روزانه یا ابتلای روزانه تصور نکنیم که کرونا تمام شده است و اوضاع عادی است. خصوصا این در این روزهای پایانی سال که طبیعتا رفت و آمدها زیاد است، باید به یاد داشته باشیم که نه تنها کرونا هنوز وجود دارد، بلکه کرونایی از نوعی انگلیسی و جهش یافته ظهور کرده است که این بار جان کودکان را نیز به شدت تهدید می‌کند و هر آن ممکن است طعمه جدیدی را اسیر خود کند. با توجه به اینکه کرونای انگلیسی برای کودکان نیز خطر زیادی دارد، ما امکان انجام تست کرونا برای کودکان را نیز فراهم کرده‌ایم.  
 

برای اینکه به کرونا مبتلا نشویم، مهمترین کاری که باید انجام دهیم دوری گزینی اجتماعی و عدم تردد در معابر و خیابان‌های شلوغ، عدم حضور در محافل و مهمانی‌های شب عید و به طور کلی خانه‌نشینی است. به یاد داشته باشید که خانه شما، امن‌ترین محلی است که شما را از ابتلا به کرونا مصون می‌دارد.
چنانچه ساکن تهران هستید و می‌خواهید از مبتلا بودن یا نبودن خود مطلع شوید، استفاده از خدمت تست کرونا در منزل تهران که تحت نظارت مجموعه هوم‌کا ارائه می‌شود، بهترین راه برای آزمایش دادن است؛ انتخاب با شماست. همچنین می‌توانید با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید و از کارشناسان هوم کا، مشاوره رایگان دریافت کنید.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.