stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 28604
  • 22 بهمن 1394 - 0:14
0

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان:هنوز هیچ لیستی نداده ایم

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ضمن دعوت مردم به راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور ، گفت: ما پشتیبان امام، انقلاب و رهبری بوده ایم و ناملایمات کوچکترین خللی در پشتیبانی از انقلاب، نظام و رهبریت ایجاد نخواهد کرد.

قلم | qalamna.ir :

حشمتیان قلم، قدرت علی حشمتیان افزود: اگر همه نیروهای ما هم رد صلاحیت شوند همراه با آحاد مردم در سراسر کشور در پای صندوق های رای حاضر خواهیم شد و برای پیشبرد اهداف نظام مقدس تلاش خواهیم کرد.
وی با اشاره به لیست های منتشره منتسب به اصلاح طلبان ، مستقلین و اعتدالگرایان ، ادامه داد: این لیست ها کذب است و تاکنون هیچ لیست قطعی از سوی مستقلین ، اعتدالگرایان و اصلاح طلبان ، صدای ملت و رهروان ولایت منتشر نشده و این گروهها منتظر نظر نهایی شورای نگهبان هستند .
نایب رییس خانه احزاب اظهار داشت: ملاقاتهایی را با اقایان علی لاریجانی ، محمد رضا عارف ، مرتضی بانک و علی مطهری داشته ایم تا در صورتی که وضع نامزدها به همین نحو پیش برود و دوستان نتوانند به صحنه سیاسی بازگردند، لیست واحدی را ارائه دهیم .
حشمتیان گفت: تاکنون صدای ملت ، مستقلین و اعتدالگرایان برای ارائه لیست واحد به نتیجه رسیده اند و در رابطه با رهروان ولایت در حال رایزنی هستیم و اصلاح طلبان نیز منتظر تایید صلاحیت چهره های شاخص خود هستند.
وی همچنین افزود: در خصوص تایید صلاحیت خودم نیز با برخی از اعضای شورای نگهبان مذاکراتی داشته ام و سئوالاتی از بنده شده که در حال حاضر هیچگونه نظر قطعی اعلام نشده است ./ ایلنا

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.