stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 30339
  • 14 اسفند 1394 - 11:33
3

حشمتیان: مجلس دهم به دور از تنش به فکر حل مشکلات مردم باشد

دبیرکل جمعیت مستقل ایران اسلامی با بیان این که دیگر رقابت‌های انتخاباتی تمام شده است گفت:‌همه جریان‌ها دست به دست هم دهند تا مشکلات کشور حل شود.

قلم | qalamna.ir :

 

حشمتیان

قدرتعلی حشمتیان  با اشاره به این که مجلس دهم سه فراکسیون “اصلاح‌طلبان”، “اصولگرایان” و “مستقلین و اعتدال‌گرایان” خواهد داشت اظهار کرد: در این شرایط هیچ فراکسیونی به تنهایی نمی‌تواند تصمیم بگیرد و باید فراکسیون‌ها با هم رایزنی داشته باشند و در این بین اعتدال‌گرایان و مستقلین تعیین کننده خواهند بود.

او در ادامه افزود:‌ هر سه فراکسیون باید به دور از تنش و مسائلی که در مجلس نهم و در دولت‌های نهم و دهم وجود داشت به فکر حل مشکلات جامعه باشند. مجلس دهم باید برای مبارزه با فساد اقتصادی اقدام جدی کند. علاوه بر این کشور دچار مشکلات اقتصادی است، بنابراین اولویت مجلس دهم باید حل این مشکلات یعنی رونق اشتغال و حل مشکل ازدواج جوانان باشد.

این فعال سیاسی هم‌چنین تاکید کرد: مجلس دهم باید مسائل سیاست خارجی و داخلی کشور را همراه با مردم همگام با دولت و با تبعیت از رهبری پیش ببرد. وحدت، اعتماد، همدلی و دوری از تنش و همراهی با مردم و همکاری با دولت باید در اولویت مجلس دهم باشد تا مشکلات مردم حل شود.

حشمتیان با اشاره به ردصلاحیت شخصیت‌های اصلاح‌طلب و مستقل در انتخابات گفت:‌ با این وجود مردم به صحنه آمدند تا اثبات کنند آن‌ها صاحب اصلی کشور هستند.

وی در پایان تاکید کرد: مردم صاحب اصلی این انقلاب و نظام هستند، پس باید دولت ومجلس در فضای دور از تنش به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.