stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 320522
  • 14 فروردین 1400 - 10:16
1

توزیع بیش از ۳ میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی در فارس

توزیع بیش از ۳ میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی در فارس
فارس- بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی پارسال در استان فارس تامین و توزیع شد.
قلم | qalamna.ir :
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: تامین و توزیع سوخت در استان به عنوان چهارمین مصرف کننده سوخت کشور در سال ۹۹ بدون وفقه انجام شد.
امیر بنی کریمی با بیان این که سهم استان فارس از مصرف سوخت کشور ۷/۷ درصد است، اظهارداشت: پارسال ۴۲۰ باب مجاری عرضه سوخت مایع و سی ان جی در سطح استان فعال بود.
وی، اجرای موفق طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید، گاز مایع و نفتگاز را از جمله برنامه‌های شرکت ملی پخش در راستای تامین و توزیع بهینه سوخت در بین مصرف کنندگان اعلام و تصریح کرد: اجرای این طرح ملی با همکاری تمامی مقامات و ادارات استان به طور کامل اجرا و حدود ۱۵۰ هزار خانوار مشمول طرح در استان به موقع در سامانه سدف ثبت نام و سوخت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و با قیمت مصوب دریافت کردند.
این مقام مسوول گفت: به طور میانگین روزانه ۱۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل نفت سفید، بنزین، نفتگاز، نفت کوره، گاز مایع وسوخت هوایی در بخش‌های حمل و نقل، کشاورزی و صنعت تامین و توزیع شده و با توجه به برخوردار نبودن استان از خطوط انتقال فرآورده بیش از ۶۰ درصد این نیاز، از استان‌های همجوار و از طریق نفتکش‌های جاده پیما صورت پذیرفته است.
هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.