stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 321452
  • 14 فروردین 1400 - 23:49
2
استاندار همدان اعلام کرد:

وجود بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه «جهش تولید» در همدان

وجود بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه «جهش تولید» در همدان
همدان- استاندار همدان گفت: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه جهش تولید در استان همدان وجود داشت که بیش از ۸ هزار میلیارد تومان آن توسط بخش خصوصی در راستای جهش تولید در استان همدان سرمایه گذاری شده و فعالیت های اقتصادی پیش رفته است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی امروز در نخستین شورای اداری استان همدان سال جاری که همزمان با سالگرد شهادت شهید حاج محمد میرزا سلگی برگزار شد، با بیان اینکه ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و رفع موانع را از جمله برنامه های مهم در سال جاری دانست و گفت: در سال گذشته، حمایت از تولید و جهش تولید را به همراه پیشگیری، مقابله و کنترل ویروس کرونا مدنظرداشتیم و توفیقات قابل توجهی نیز در این عرصه حاصل شد.

استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه مقابله با کرونا براساس آمار از استان های موفق کشور بوده‌ایم، اظهار کرد: هم اکنون، شهرستان های تویسرکان و نهاوند دو شهر قرمز استان هستند و دو شهرستان فامنین و کبودراهنگ نیز در وضعیت نارنجی به سر می برند.

وی در ادامه صحبت های خود به برگزاری سه انتخابات در سال‌جاری در استان اشاره کردو گفت: استان همدان مهیای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، رقابتی و با مشارکت حداکثری مردم است.

استاندار همدان در این راستا تصریح کرد: انتخابات باید سالم و در چارچوب قانون برگزار شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه اداره امور استان همدان بر مبنای برنامه محوری و چارچوب‌های کارشناسی بوده و است، مطرح کرد: درسال ۱۴۰۰ توجه مان را معطوف به مقوله تولید خواهیم کرد بدین سان برنامه ها در سال ۱۴۰۰را به دنبال شعار سال پیش خواهیم برد به‌طوریکه برنامه سند راهبردی را به جد پیگیری خواهیم کرد.

استاندار همدان در ادامه به بیان اقدامات مهم و پروژه های بزرگ در استان همدان طی سال گذشته اشاره کرد و در این زمینه از تصفیه و بازچرخانی پساب های فاضلابی، راه اندازی پتروشیمی ابن سینا، نهایی شدن فاز دوم پتروشیمی هگمتانه،

شاهرخی با بیان اینکه نهاوند نیز در حال نهایی شدن است، از پروژه های بهداشت و درمان در استان همدان طی سال ۱۳۹۹ نیز سخن گفت و افزود: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه جهش تولید در استان همدان وجود داشت که بیش از ۸ هزار میلیارد تومان آن توسط بخش خصوصی در راستای جهش تولید در استان همدان سرمایه گذاری شده و فعالیت های اقتصادی پیش رفته است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه استان همدان، استانی پویا است، خاطرنشان کرد: در حوزه تولید به دنبال حمایت از سرمایه گذاران و حمایت از واحدهای درحال تولید هستیم تا بتوانیم با احیا و راه اندازی مجدد واحدهای راکد، آن ها را مجدد به عرصه تولید بازگردانیم.

نهایی شدن طرح جامع شهر همدان

استاندار همدان در بخش پایانی سخنان خود از نهایی شدن طرح جامع شهر همدان خبرداد و افزود: طرح جامع شهر همدان که افق بسیار بلندی را برای همدان دیده و در حال حاضر، نهایی شده است که امیدواریم با تصویب نهایی این طرح، کهن شهر همدان صاحب طرحی شود که در شأن و جایگاه تایخ و تمدن ایران زمین باشد و این طرح ظرف هفته آینده نهایی و به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.