stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 325470
  • 16 فروردین 1400 - 16:43
2

دستگیری ۳ سارق در شهر گله دار

دستگیری ۳ سارق در شهر گله دار
فارس- فرمانده انتظامی بخش گله دار از دستگیری ۳نفر سارق در شهر گله دار خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سروان “جعفر بازیار” فرمانده انتظامی بخش گله دار اظهار داشت: به دنبال چندین مورد گزارش مردمی در خصوص سرقت گوشی تلفن همراه و موتورسیکلت از شهروندان در بخش گله دار بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران “بخش انتظامی گله دار” با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده و گشت زنی هدفمند یک نفر سارق با هویت معلوم که اهل یکی از استان‌های شمالی و ساکن گله دار می باشد را شناسایی و با تحت نظر قرار دادن وی، باهماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی در ساعات پایانی شب وی را دستگیر و موتورسیکلت را کشف، مالک آن را شناسایی و تحویل وی گردید.

سروان “بازیار” افزود: همچنین در طی یک عملیات دیگر دو نفر سارق اهل یکی از استان‌های جنوبی که با پوشش و خودرو اقدام به سرقت گوشی موبایل از مغازه ای در گله دار نمودند سریعا وارد کار میشوند و باهماهنگی قضایی دو نفر سارق دستگیر و خودرو آنها توقیف و گوشی موبایل سرقتی کشف و تحویل موبایل فروشی می گردد.

سروان” بازیار” خاطر نشان کرد: هر ۳نفر سارق پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سروان “جعفر بازیار “افزود: به لطف خدا و زحمات همکاران توانستیم در ایام عید امنیت مطلوبی برای شهروندان شهر گله دار ایجاد کنیم. و از مردم درخواست می‌شود هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.