stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 330088
  • 18 فروردین 1400 - 16:24
1
رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان اعلام کرد:

فعالیت ۵ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان همدان

فعالیت ۵ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان همدان
همدان- رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از فعالیت ۵ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی وصالی ناصح در بازدید از مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین استان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۳ هزار و ۲۵۷ دستگاه ماشین آلات سنگین به این مراکز مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: پارسال نیز ۷۷ هزار و ۱۳۲ وسیله نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده و بررسی شدند.

وصالی با تاکید بر لزوم توجه به معاینه فنی خودروها، ابراز داشت: تردد خودرو‌ها بدون داشتن معاینه فنی در جاده‌ها ممنوع است و باید سیستم فنی و ضریب ایمنی خودرو چک شود چرا که در کاهش تصادفات بسیار مثمر ثمر است.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان، بازدید مستمر از مراکز معاینه فنی خودرو به منظور کنترل و نظارت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را از اقدامات این اداره کل برشمرد و تأکید کرد: نظارت بر چگونگی عملکرد این مراکز به شکل مستمر از طریق کارشناسان اداره کل انجام می‌شود و در صورت نیاز به تعویض دستگاه‌ها و یا بهره‌گیری از افراد متخصص تذکرات لازم به مدیران این مراکز داده می‌شود.

این مقام مسئول در پایان، یادآور شد: در این بازدید‌ها نظارت بر دستگاه‌های کنترل تست دود، تست ترمز، لغزش و سرعت، چک کردن تاریخ‌های کالیبراسیون دستگاه‌ها و کنترل نحوه عملکرد آن ها، بازدید از محوطه مرکز معاینه فنی و ارائه پیشنهادات برای تسهیلات برای خدمت رسانی در دستور کار است.

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.