stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 350162
  • 28 فروردین 1400 - 14:05
1
فرماندار بندرعباس:

شهروندان تا حداقل ۲ هفته دیگر به این روستا سفر نکنند

شهروندان تا حداقل ۲ هفته دیگر به این روستا سفر نکنند
هرمزگان-فرماندار بندرعباس گفت :شهروندان تا حداقل ۲ هفته دیگر به این روستا سفر نکنند تا شرایط در سیاهو به وضعیت عادی باز گردد.
قلم | qalamna.ir :

عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس با حضور در روستای  سیاهو اظهار داشت: دهستان سیاهو با مردمان با فرهنگ و قدمت طولانی اش و شرایط آب و هوایی و موقعیت طبیعی اش دارای جاذبه های متعدد گردشگری می باشد بگونه ای که معمولا در روزهای تعطیل ایام هفته جمعیت قابل توجهی به این منطقه خوش آب و هوا سفر می کنند و از طبیعت آن استفاده می کنند اما با قرمز شدن رنگ استان و شهرستان و روستای سیاهو لازم است شهروندان گرامی تا حداقل ۲ هفته دیگر به این روستا سفر نکنند تا شرایط در سیاهو به وضعیت عادی باز گردد.

وی بیان داشت: از اهالی ساکن در سیاهو نیز درخواست داریم از دورهمی ها و حضور در مراسمات و هرگونه تجمع خودداری و در صورت لزوم حتما از ماسک استفاده کنند و آن دسته از مردم سیاهو نیز که ساکن در شهر بندرعباس هستند به مدت ۲ هفته از سفر به این روستا خودداری کنند تا وضعیت کرونا در سیاهو بهبود و به حالت عادی باز گردد.

فرماندار بندرعباس گفت: برادران و خواهران بسیج حوزه سیاهو نیز همچون گذشته در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با مرکز بهداشت همکاری کنند و چند تیم مراقبتی جهت مراقبت از بیماران کرونایی را در سطح سیاهو تشکیل و در انجام امور بیماران کمک تا مانع از خروج بیماران از منزل شود.

کناری در پایان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای مساجد در سطح شهرستان، لازم است در جهت اطلاع رسانی عمومی و جلوگیری از عادی انگاری، بعد از پخش هر اذان، در بلندگوی مسجد به مردم اعلام دهند تا از حضور در تجمعات خودداری و در صورت لزوم حتما از ماسک استفاده نمایند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.