stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 352107
  • 29 فروردین 1400 - 10:29
1

مدیرکل امداد امام خمینی فارس: پرداخت ۱۴ میلیارد ریال به خانواده‌های تحت پوشش دارای فوتی کرونا

مدیرکل امداد امام خمینی فارس: پرداخت ۱۴ میلیارد ریال به خانواده‌های تحت پوشش دارای فوتی کرونا
فارس- سال گذشته ۱۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد فارس که بیمار فوتی ناشی از کرونا داشتند؛پرداخت شده است.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل امداد فارس با اعلام اینکه در سال گذشته ۱۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض به خانواده‌های دارای بیمار فوتی کرونا تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۷۱۹ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد فارس به بیماری کرونا مبتلا شدند.
وی در ادامه افزود: از تعداد کل مبتلایان به بیماری کرونا در سال گذشته، تعداد ۴۳۲ نفر بهبود یافته و متأسفانه ۲۸۷ نفر نیز جان خود را از دست دادند که از این تعداد به خانواده‌های ۲۴۳ نفر که فوت آنان بر اثر کرونا به تأیید رسیده است؛ کمک بلاعوض با هزینه ۱۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.
مدیر کل امداد فارس گفت: به خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها فوت شده باشد؛ ۱۰ میلیون تومان و خانواده‌هایی که یکی از اعضا بر اثر ابتلاء فوت شده باشد ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض داده می‌شود همچنین به خانواده‌هایی که سرپرست یا یکی از اعضای آن‌ها پس از ابتلاء و بهبودی از کرونا فوت شود، اما علت فوت از کرونا مردود باشد؛ مبلغ ۴ میلیون تومان کمک بلاعوض داده می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.