stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 356010
  • 31 فروردین 1400 - 12:24
1

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای آب و انرژی

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای آب و انرژی
فارس- مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای آب و انرژی تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تمدید شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای فارس گفت: این جشنواره با همکاری یونسکو و وزارت نیرو برگزار می‌شود که بنا به درخواست علاقه‌مندان برای ارسال آثار، تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تمدید شد.
محمد مهدی شریفی افزود:این جشنواره  ۲۵ خرداد امسال همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست در سه حوزه مستند، داستانی و انیمیشن برگزار خواهد شد.
شریفی ادامه داد: پنج محور این جشنواره با شعار ۱۰۰ ثانیه برای آب و انرژی شامل «ارزش زیست‌محیطی آب و انرژی»، «ارزش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آب و انرژی»، «تغییر اقلیم، آب و انرژی»، «نقش رسانه در آموزش و مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی» و «دسترسی به آب سالم و انرژی پایدار» است.
وی گفت: بر این اساس، آگاهی بخشی درخصوص اهمیت مدیریت مصرف آب و انرژی در جهت حفظ محیط زیست، تبیین نقش بهره‌برداری بهینه از منابع آب و انرژی در توسعه پایدار، ترغیب جامعه به مدیریت مصرف آب و انرژی در زمان بحران‌های فراگیر، آشنایی با نحوه تولید، انتقال و توزیع انرژی و آشنایی با نحوه جمع‌آوری، استحصال، فرایند انتقال، تصفیه و توزیع آب اهداف جشنواره را شامل می‌شود.
مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای فارس اظهار کرد: در سه بخش مستند، داستانی و انیمیشن برای رتبه نخست، تندیس جشنواره و ۱۰۰۰ دلار به بهترین فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی اختصاص یافته است.
برای رتبه دوم نیز تندیس جشنواره و ۷۰۰ دلار به فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی و برای رتبه سوم هم تندیس جشنواره و ۳۰۰ دلار به فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی در نظر گرفته شده است.
شریفی از علاقه‌مندان و فیلمسازان به منظور شرکت در جشنواره آب و انرژی خواست که تا پایان مهلت تمدید شده ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، آثار خود را از طریق وب‌سایت جشنواره به نشانی www.۱۰۰-we.com ثبت کنند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.