stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 357650
  • 01 اردیبهشت 1400 - 11:43
2

جشنواره کتابخوانی «کتآب‌بان» تا پایان خرداد تمدید شد

جشنواره کتابخوانی «کتآب‌بان» تا پایان خرداد تمدید شد
فارس- جشنواره کتابخوانی «کتاب‌بان» که با هدف ترویج کتابخوانی و حفاظت از منابع آب در استان فارس در حال برگزاری است تا پایان خردادماه تمدید شد.
قلم | qalamna.ir :
روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس اعلام کرد: نخستین دوره جشنواره کتابخوانی «کتاب‌بان» که با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی و بانک کشاورزی استان فارس از ابتدای اسفند ۱۳۹۹ آغاز شده است و قرار بود تا اول اردیبهشت ۱۳۹۹ ادامه داشته باشد، با درخواست علاقه‌مندان تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
این جشنواره که در راستای توسعه بانک پذیری کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ کتاب خوانی و حفاظت از منابع آب در جامعه هدف کودک و نوجوان برگزار شده است، با توجه به شرایط سخت و قرمز کرونایی در استان و محدودیت‌های ایجاد شده در راستای افتتاح حساب و مراجعه به شعب بانک کشاورزی، همچنین درخواست مخاطبان، به مدت دو ماه دیگر تا پایان خردادماه ادامه می‌یابد.
علاقه مندان می‌توانند با تهیه یک ویدئو ۶۰ ثانیه‌ای از معرفی کتاب با موضوع محافظت از منابع آب و ارسال آثار به صفحه اینستاگرام باشگاه مشتریان بانک کشاورزی به نشانی@Club.bki در این رویداد حضور یابند.
افتتاح حساب کودک و نوجوان نزد یکی از شعب بانک کشاورزی استان و عضویت در باشگاه مشتریان کودک و نوجوان بانک کشاورزی از طریق سایت kids.bki.ir از شرایط شرکت در این مسابقه است.
جوایز این جشنواره شامل ده دستگاه تبلت، ۱۵ جایزه ۵ میلیون ریالی، ۳۰ جایزه ۲ میلیون ریالی و ۴۵ جایزه یک میلیون ریالی است که به برترین آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تعلق خواهد گرفت.
هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.