stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 357654
  • 01 اردیبهشت 1400 - 11:48
2

۷۳ کیلومتر از بزرگراه فسا – داراب در دست اجرا

۷۳ کیلومتر از بزرگراه فسا – داراب در دست اجرا
فارس- مدیرکل راه و شهرسازی فارس: ۷۳ کیلومتر از محور شریانی فسا – داراب – بندرعباس حدفاصل فسا و داراب در دست ساخت است.
قلم | qalamna.ir :

زاهدی اظهارداشت: این مسیر به عنوان یکی از محور‌های شریانی استان فارس و محور ارتباطی استان فارس به استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان است و عملیات تبدیل آن به بزرگراه در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار دارد.

وی اضافه کرد: تاکنون حد فاصل شهرستان‌های شیراز، سروستان، فسا (تقاطع جلیان) و تقاطع زرین دشت-داراب و داراب جنت شهر جمعا به طول ۲۰۹ کیلومتر به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است و باقیمانده حدفاصل تقاطع جلیان تا تقاطع زرین دشت (بین شهرستان‌های فسا و داراب) به طول ۵۰ کیلومتر و و کمربندی شهر داراب به طول ۴ کیلومتر و جنت شهر به سمت رستاق به طول ۱۹ کیلومتر توسط پیمانکار در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: از جمع ۷۳ کیلومتر در حال اجرا حدود ۲۰ کیلومتر آن آماده آسفالت است و طبق برنامه ریزی انجام شده علاوه بر دستگاه‌ها و ماشین آلاتی که در حال حاضر در محدوده شهرستان‌های فسا و داراب در حال انجام عملیات راهسازی است مقرر شده تعداد دستگاه‌های راهسازی دیگری نیز اضافه شود.

زاهدی اظهارداشت: امیدواریم با تامین اعتبارات لازم و به موقع بتوانیم در سال جاری و سال آتی باقیمانده عملیات اجرایی حدفاصل شهرستان‌های داراب و فسا که بسیار پرتردد است به بهره برداری برسانیم.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.