stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 357816
  • 02 اردیبهشت 1400 - 11:04
2

الاغ‌سواران گراش به دادگاه احضار شدند

الاغ‌سواران گراش به دادگاه احضار شدند
فارس- به دستور دادستان شهر گراش فارس، افرادی که در ساعت ممنوعیت کرونایی اقدام به الاغ‌سواری در این شهر کرده بودند به دادسرا احضار شدند.
قلم | qalamna.ir :

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ انتشار چند کلیپ در فضای مجازی از جوانانی که در اعتراض به قوانین منع تردد شبانه با الاغ در یکی از خیابان‌های شهر گراش عبور می‌کردند، بازخورد‌های زیادی در فضای مجازی داشت.
سعید کشاورز، دادستان عمومی و انقلاب گراش از بازداشت و احضار الاغ سواران در این شهر خبر داد و گفت: این افراد مطابق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی با اتهام «اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق انجام حرکات غیر متعارف» روبه‌رو هستند
وی افزود: در این مورد ۱۱ نفر احضار شده‌اند و پس از انجام تحقیقات مقدماتی، سه نفر از آنان با قرار تامین کیفری بازداشت شدند تا به اتهام آن‌ها در دادگاه رسیدگی شود.
کشاورز با تاکید بر رعایت مقررات و خودداری از دهن‌کجی به قانون گفت: وضعیت قرمز کرونا در کل کشور به ویژه در شهرستان ما جدی است و امروز ۳۵ بیمار در بیمارستان گراش بستری هستند.
دادستان گراش با بیان اینکه مردم باید ممنوعیت تردد را به هر شکلی رعایت کنند افزود: این اقدامِ انجام‌شده در واقع دهن‌کجی آشکار به قانون و تضعیف تلاش‌های کادر درمان و نیرو‌های امنیتی برای حفظ سلامت عمومی جامعه است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.