stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 358101
  • 04 اردیبهشت 1400 - 12:34
1

آمادگی شعب بانک کشاورزی فارس برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان

آمادگی شعب بانک کشاورزی فارس برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان
فارس- مدیر شعب بانک کشاورزی فارس از آمادگی کامل شعب بانک کشاورزی استان، برای پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف کشاورزی خبرداد.
قلم | qalamna.ir :
محمد رزاق منش گفت: مدیریت استان پارسال توانست رتبه اول کشور را با جذب یارانه بند ل و بند خ به مبلغ بیش از ۴۸۰۰ میلیارد ریال کسب کند.
 
وی افزود: رتبه دوم کشوری در پرداخت تسهیلات به مبلغ ۴۱ هزار میلیارد ریال، بیمه محصولات باغی و رتبه سوم کشوری کاهش مانده مطالبات غیر جاری و بیمه انواع دام از دیگر موفقیت های این مدیریت بوده است.
 
مدیر شعب بانک کشاورزی فارس، ارائه تسهیلات به متقاضیان زیربخش‌های مختلف کشاورزی و بازرگانی در سال گذشته را مبلغ ۴۰ هزار و ۸۷۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان تسهیلات به ۶۴ هزار و ۱۹۶ نفر از متقاضیان کشاورزی پرداخت شده که از لحاظ مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد رشد داشته است.
 
رزاق منش ادامه داد: پارسال بیش از ۳ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است که  با پرداخت این میزان تسهیلات، ۲ هزار و ۴۸۲ دستگاه انواع ماشین آلات بخش کشاورزی همچون تراکتور، کمباین و دنباله بند‌ها به بخش مکانیزاسیون کشاورزی استان اضافه شده است.
هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.