stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 35879
  • 25 اسفند 1398 - 19:06
1
برای مقابله با ویروس کرونا:

رزمایش کادر بهداشتی درمانی ارتش آغاز شد

رزمایش کادر بهداشتی درمانی ارتش آغاز شد
رزمایش کادر بهداشتی درمانی ارتش برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :
رزمایش کادر بهداشتی درمانی ارتش با حضور استاندار کرمانشاه و فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا در غرب کشور امروز ( یکشنبه ۲۵ اسفندماه) آغاز و نیروهای آموزش دیده جهت شرکت در طرح غربالگری، تست های تب سنجی و ارائه خدمات درمانی با استقرار در ورودی شهرها به کمک دانشگاه علوم پزشکی آمدند.

«هوشنگ بازوند» در آغاز رزمایش کادر بهداشتی درمانی ارتش در کرمانشاه گفت: به منظور انجام خدمات درمانی ارتش و هلال احمر در ورودهای شهر مستقر شده اند و ضمن انجام تست های غربالگری از امروز ( یکشنبه ۲۵ اسفند) خدمات درمانی نیز در مبادی ورودی ارائه می شود.

استاندار کرمانشاه از نقش حمایتی و پشتیبانی ارتش در ضدعفونی اماکن عمومی شهر نیز تشکر کرد و افزود: این مهم نیز با همکاری شهرداری، سپاه و نیروی انتظامی به صورت گسترده در تمامی محله های شهری در حال انجام است و با ورود دهیاری ها و نیروهای جهادی و داوطلب در سطح روستاها نیز ضدعفونی شروع شده است.

بازوند از دستور مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا برای سازماندهی خدمات به مردم با تشکیل قرارگاه بهداشتی درمانی به عنوان یکی از اقدامات مهم جهت مقابله با کرونا سخن گفت و بیان داشت: خوشبختانه با اجرای این دستور شاهد حضور نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان پشتیبان دانشگاه هستیم که سبب تسهیل و تسریع در ساماندهی خدمات به مردم نیز شده است.

مقام ارشد استان خاطرنشان کرد: همه امکانات و ظرفیت های موجود در دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی برای مقابله با شیوع کرونا ویروس و انجام اقدامات پیشگیرانه پای کار آمده اند اما نقش مردم بسیار مهم است و برای اجرای طرح ها و کنترل و کاهش آسیب ها به مشارکت مردم نیاز داریم.

وی یکی از چالش های فراروی طرح کنترل و پیشگیری را تردد مسافرین دیگر شهرها ذکر کرد و تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم به مسافرانی که بیشتر بومی هستند و از دیگر شهرها برای تعطیلات قصد سفر به کرمانشاه را دارند، حتماً اعلام کنند که در این بازه زمانی با هر نسبت فامیلی و قومی به این شهر سفرنکنند.

بازوند در پایان به نقش مشارکت مردم در پیشگیری و کنترل این بحران اشاره کرد و یادآور شد: مردم با ایفای نقش موثر و پیوستن به پویش ” در خانه بمانیم” ضمن کاهش ترددهای غیرضروری، گام مهمی را در کنترل این بیماری انجام خواهند داد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.