stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 364429
  • 23 اردیبهشت 1400 - 14:49
2

هبه همکار برای همکار

هبه همکار برای همکار
فارس- جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مشارکت در طرح هبه همکار برای همکار و تامین بسته‌های معیشتی از همکاران خود در روزگار کرونا حمایت می‌کنند.
قلم | qalamna.ir :

معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیرازگفت: چهارمین رزمایش کمک‌های مومنانه به عنوان هبه کارمندی همزمان با عید سعید فطر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام مهدوی یکی از اصول کمک مؤمنانه، را شناسایی افراد نیازمند دانست و گفت: اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در قالب طرح هبه همکار برای همکار به معنی به نمایش گذاشتن روحیه بسیجی وجهادی در بین کارمندان است که تلاش می‌شود بسته‌های کمک معیشتی برای حمایت قشر‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شود.
معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت گفت: امروزه شیوع ویروس کرونا، موجب شده معادلات در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه اقتصادی در دنیا به هم بخورد.
سرهنگ قاسم علی پور با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه در استان فارس به بهترین شکل انجام شده است و بسته‌هایی در قالب ۱۸ خدمت به نیازمندان ارایه می‌شود، افزود: تمام استاندارد‌های پزشکی به همت کادر درمان و حمایت مردم به بهترین شکل انجام شده است و اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه نیز با همدلی مردم در فارس اجرایی شده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم همراهی و همدلی سپاه و بسیج با دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه مقابله با کرونا، بیماریابی، درمان بیماران و واکسیناسیون کرونا را از مهمترین عوامل و دلایل این موفقیت برشمرد و از امضای تفاهم نامه‌های همکاری مختلف بین سپاه، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

عبدالرسول همتی کمک‌های مومنانه در استان فارس را بی نظیر خواند و اظهار داشت:اجرای طرح‌های «هبّه» و «حمایت از ایتام» با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی فارس، نشان داده که علاوه بر حضور در موضوعات درمانی و مقابله با کروناویروس، در اجرای طرح کمک‌های مومنانه نیز نقشی بزرگ و موثر داشته است.
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس هم گفت:بسیج جامعه پزشکی در زمینه کمک‌های مومنانه تاکنون دو هزار و ۵۵۵ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کرده است و امروز نیز ۱۰۰ بسته در نمازخانه ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ۱۰۰ بسته نیز در بیمارستان حضرت زینب (س) توزیع شده است و این برنامه همچنان ادامه دارد.
دکترفرخ بهارلویی افزود: در زمینه حمایت از ایتام نیز طرحی از سوی کارکنان و بسیجیان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای حمایت و سرپرستی از ایتام در حال اجراست که تا عید فطر نزدیک به سه هزار نفر در این طرح مشارکت می‌کنند و به صورت ماهانه کمک‌های نقدی به ایتام خواهند داشت و امیدواریم با اطلاع رسانی اجرای این طرح، استقبال خوبی از اجرای طرح و حمایت و سرپرستی ایتام انجام شود.
این مقام مسئول ادامه داد: کارکنان و اساتید دانشگاه می‌توانند با مراجعه به دفاتر و کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه، شناسنامه ایتام را مشاهده کنند و یک یا دو نفر را تحت حمایت و سرپرستی خود قرار دهند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.