stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۰ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 9 June , 2024
  • کد خبر : 364586
  • 24 اردیبهشت 1400 - 12:39
1

پنجمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان مُهر انجام شد

پنجمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان مُهر انجام شد
فارس- همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر برای پنجمین مرحله از کمک های مومنانه کانونهای خدمت رضوی شهرستان مُهر استان فارس در قالب مهر امام رضا(ع) با مشارکت خیرین و خادمیاران انجام شد.
قلم | qalamna.ir :

محمد فرزانه مدیر کانونهای خدمت رضوی شهرستان مُهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنین و روزه داران عزیز و تبریک عید سعید فطر، عید توفیق بر طاعات و اطاعت با اعلام این خبر اظهار داشت: پنجمین مرحله از کمک های مومنانه کانونهای خدمت رضوی شهرستان در قالب مهر امام رضا(ع) با توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم، ۵۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۷/۲۰۰۰۰۰۰ بین خانواده های محروم و نیازمند توسط خادمیاران رضوی شهرستان صورت گرفت.

فرزانه در یک جمع بندی از اقدامات صورت گرفته در ماه مبارک رمضان ضمن تشکر از همه برادران و خواهران خادمیار که با تأسی از آقا امام رضا(ع) امام مهربانیا و مساعدت و همراهی خیرین محترم موفق شدند در راستای ترویج فرهنگ رضوی و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری پنج مرحله از کمک های مومنانه خود را بین خانوادهای مستضعف و نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کنند.

فرزانه در ادامه گفت: در همین راستا تعداد ۵۳۵ بسته معیشتی ، ۶۹۰ پرس غذای گرم، ۱۶۰۰ بسته بهداشتی، ۶۰ بسته گوشت مرغ، ۳۰ میلیون کمک بلاعوض و توزیع ۲۲کارت هدیه دویست هزارتومان که جمعا به ارزش ریالی ۱۱۰/۲۵۰/۰۰۰ بود توسط مدیران کانونهای خدمت رضوی و همیاری و کمک خیرین شهرستان تأمین و بین خانواده های نیازمند توزیع گردد.

فرزانه در پایان اظهار امیدواری کردند که بتوانیم با توکل بر خداوند متعال و عنایت ویژه آقا علی ابن موسی الرضا و همیاری مردم شریف در استمرار این حرکت معنوی گامهای مؤثری برداریم.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.