stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 365273
  • 26 اردیبهشت 1400 - 17:34
0
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

زرد یا نارنجی شدن وضعیت کرونایی استان نشان دهنده کم شدن خطر نیست

زرد یا نارنجی شدن وضعیت کرونایی استان نشان دهنده کم شدن خطر نیست
مرکزی_ رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در آخرین اعلام رنگ بندی وضعیت کرونایی استان، دو شهرستان زرد و مابقی نارنجی هستند، اما این به این معنا نیست که خطر رفع شده است.
قلم | qalamna.ir :

دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: در آخرین اعلام وضعیت رنگ بندی کرونایی استان مرکزی، شهرستان های تفرش و کمیجان در وضعیت زرد و شهرستان های اراک، فراهان، دلیجان، ساوه، زرندیه، خمین، خنداب، آشتیان، شازند و محلات در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.

وی افزود: وضعیت کلی استان مرکزی در حالت کلی و در مجموع همچنان در حالت حساس و شکنندگی قرار دارد و با کوچکترین غفلت، مجددا تغییر رنگ یافته و به روزهای بحرانی باز می گردد.

این مقام مسئول تاکید کرد: واکسیناسیون گروه های هدف طبق اولویت بندی اعلام شده توسط وزارت بهداشت در حال انجام است، اما همچنان رعایت بهداشت و پروتکل های بهداشتی تنها راه جلوگیری از ابتلاء می باشد.

دکتر جمالیان در ادامه به افراد واجد شرایط دریافت واکسن که با آنها تماس گرفته می شود توصیه کرد حتما در ساعات و زمان مشخص شده در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و از ازدحام جمعیت جلوگیری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین یادآور شد: پرهیز از حضور در اجتماع، شستن مکرر دست ها و زدن صحیح ماسک همچنان ۳ راهکار مهم در پیشگیری از ابتلاء و قطع زنجیره انتقال است که مکررا توسط همکاران به مردم توصیه می شود.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.