stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 367823
  • 04 خرداد 1400 - 10:58
1

ثبت‌نام ۴۵۵ نفر در مسابقات قرآن اوقاف فارس

ثبت‌نام ۴۵۵ نفر در مسابقات قرآن اوقاف فارس
فارس- مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به روند ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن از ثبت‌نام ۴۵۵ نفر تاکنون از این استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس، با اشاره به روند ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات اوقاف در این استان گفت: ثبت‌نام در این مسابقات تا ۱۳ خرداد ادامه خواهد داشت.
وی از ثبت‌نام ۴۵۵ در این مسابقات از استان فارس تاکنون خبر داد و افزود: بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در رشته تفسیر قرآن کریم است.
موسوی همچنین به آمار تفکیکی بانوان و آقایان نیز اشاره کرد و گفت: به‌طور کلی تاکنون بانوان دو سوم آمار ثبت‌نام را در تمامی رشته‌ها به خود اختصاص داده‌اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس بر این نکته تأکید کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقات تنها از طریق سایت quraniran.ir می‌توانند اقدام کنند.

وی با اشاره به رشته‌های این مسابقات تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن، همسرایی و همخوانی قرآن کریم، اذعان و دعاخوانی برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف فارس همچنین گفت: مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات در بازه زمانی اول تیر تا ۳۱ شهریورماه یعنی فصل تابستان خواهد بود.
موسوی، زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی را بازه زمانی ۲۴ مهرماه تا ۸ آبان‌ماه اعلام کرد که به‌صورت غیرحضوری و ویدئوکنفرانسی برگزار خواهد شد و ادامه داد: مرحله ملی این دوره از مسابقات هم در بازه زمانی ۲۰ آذر تا سوم دی‌ماه سال جاری و با توجه به ضوابط اعلام شده از سوی سازمان اوقاف و شرایط شیوع کرونا اعلام شده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.