stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 373035
  • 22 خرداد 1400 - 19:35
1
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

رفع ۱۶۲۵ کانون خطر با اجرای مانورهای عملیاتی برق در استان همدان

رفع ۱۶۲۵ کانون خطر با اجرای مانورهای عملیاتی برق در استان همدان
همدان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به انجام 34 هزار و 220 مورد اصلاح و رفع ضعف ولتاژ در سطح استان گفت: یک هزار و 625 کانون خطر نیز در اجرای مانورهای عملیاتی برق رفع شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به اجرای اقدامات فراگیر در قالب مانورهای عملیاتی برق در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ اظهار کرد: این مانورها در راستای اقداماتی از جمله تعمیرات اساسی، تعدیل بار، جلوگیری از مصرف رمز ارز، جمع‌آوری برق‌های غیر مجاز و عبور از پیک برگزار شده است.

وی در این زمینه خاطرنشان کرد: مانورهای برنامه‌ریزی شده با محور تعدیل روشنایی معابر با آرایش یک در میان، ایجاد نقاط مانور و انجام تعمیرات شبکه فشار متوسط و رفع اتصالات سست و شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های رمز ارز و برق‌های غیرمجاز برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد:  بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشار متوسط و فشار ضعیف، نصب تجهیزات حفاظتی مانوری جهت مدیریت بهتر بار، بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه با تعویض تجهیزات معیوب وکاور کردن نقاط پرنده خیز و مکاتبه با ادارات راه و ترابری برای کاهش مصرف برق در روشنایی بین شهری از دیگر محورهای اجرای مانورهای عملیاتی برق است.

وی در ادامه مدیریت عبور از پیک بار سال ۱۴۰۰، افزایش قابلیت اطمینان و بهبود شاخص‌ها و افزایش پایداری و رفع کانون‌های خطر و مقاوم‌سازی شبکه را از اهداف برگزاری مانورها برشمرد.

جمشیدی عنوان کرد: در مجموع ۶۵۰ نفر در قالب ۳۲۲ اکیپ عملیاتی با ۴۱۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین در اجرای مانورها حضور داشتند.

وی با اشاره به حجم اقدامات انجام شده تصریح کرد: در راستای کاهش مصرف روشنایی معابر، جلب همکاری یک هزار و ۹۶ مشترک تجاری به منظور مدیریت مصرف انرژی و تعدیل روشنایی با برآورد انرژی ۳۹۱ کیلووات ساعت انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز کرد: همچنین در این زمینه ۲۷ هزار و ۷۹۷ دستگاه چراغ معابر شهری، ۳ هزار و ۸۸  دستگاه چراغ معابر بین شهری، ۲ هزار و ۹۵۹ دستگاه چراغ معابر پارک‌ها و فضای سبز و یک هزار و ۴۳۱ برج نوری در مجموع به میزان ۷ هزار و ۱۵ کیلووات تعدیل شده است.

وی با اشاره به شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز افزود: با اجرای این مانورها ۴۳۸ انشعاب غیر مجاز به میزان یک هزار و ۲۵۱  کیلووات در سطح استان همدان شناسایی و جمع‌آوری شد.

جمشیدی از دیگر اقدامات مهم را شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتالی عنوان کرد و گفت: با بررسی روند مصرف تمام مشترکین، تعداد ۴۳۶ مورد مشترک مشکوک به استخراج ارز دیجیتال شناسایی شد.

وی عنوان کرد: کشف ۸۲ مزرعه رمز ارز در سطح استان به تعداد یک هزار و ۸۱۸ عدد ماینر از دیگر فعالیت‌ها بود که در مجموع ۳ هزار و ۳۰۰ کیلووات ساعت مصرف غیر مجاز آنها بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به انجام ۳۴ هزار و ۲۲۰ مورد اصلاح و رفع ضعف ولتاژ در سطح استان با هدف تعمیرات، بهینه‌سازی و رفع اتصالات سست عنوان کرد: یک هزار و ۶۲۵ کانون خطر نیز در اجرای این مانورها رفع شد.

وی نصب ۱۳ دستگاه سکسیونر گازی در شهرستان‌های ملایر، تویسرکان، کبودرهنگ، بهار و درگزین و انجام مانور تعمیراتی بر روی ۲۸ فیدر برای افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه انجام شد.

جمشیدی یادآور شد: اصلاح کجی و مهاری پایه‌ها به تعداد ۱۰۸ مورد، انجام عملیات شاخه‌زنی برای جلوگیری از اتصالی‌های ناخواسته به تعداد ۱۶ هزار و ۵۳۰ مورد، نصب ۵ سری کات اوت تیغه‌ای و تعدیل بار پست‌ها با جابجایی ظرفیت‌ها و انتقال به مرکز ثقل نیز از دیگر اقدامات اجرایی است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.