stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 378390
  • 13 تیر 1400 - 13:37
2

چگونه باتری ساعت خود را عوض کنیم ؟

قلم | qalamna.ir :
لذا در دست داشتن و کنترل و مدیریت زمان دارای اهمیت بوده و برای افراد موفق، غافل شدن از مدیریت وقت، امری بی‌بدیل محسوب می‌شود. اما اگر در موقعیتی خاص، باتری ساعت از کار بیفتد این مدیریت دچار خلل شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته را با مشکل مواجه خواهد ساخت. بنابراین با توجه به اهمیت کنترل زمان، لازم است کنترل باتری ساعت را نیز در اختیار گرفته و نسبت به تعویض بموقع آن می‌بایست اقدام گردد.


در هر موقعیت و مکانی، توجه به زمان گذشته و مدت زمان باقی‌مانده نسبت به شروع و پایان امور جاری از اولویت‌های کاری بوده که با کارکرد منظم باتری ساعت، کنترل زمان برای همیشه در اختیار خواهد ماند. در موارد احتمالی که پیش‌بینی می‌شود باطری ساعت ممکن است با ایراد در عملکرد مواجه شود، بهتر است از قبل تمهیدات لازم پیرامون تعویض باتری ساعت اندیشیده شود.

چگونه باتری ساعت را تعویض کنیم!؟
طبیعی است که هر وسیله موتوری و الکترونیکی براثر کارکرد طولانی مدت و به مرور زمان و با پایان یافتن عمر قطعات تعبیه شده در ساختار آن و یا آسیب‌های ناشی از ضربات و یا سایر عوامل محیطی و جوی و … دچار اختلال در عملکرد شده و بازدهی و کارآیی اولیه خود را از دست خواهد داد. استقاده از ساعت برای کنترل و مدیریت زمان نیز در مدت زمان‌های خاصی که عمر مفید قطعات ساختاری آن نظیر باتری ساعت، چرخ‌دنده و … پایان یافته باشد نیاز به تعمیر و تعویض پیدا خواهد کرد.
در این شرایط باید متناسب با نوع ساعت مورد استقاده نسبت به یافتن و تعویض باتری ساعت باید اقدام نمود. زیرا ساعت‌های مختلف با توجه به میزان انرژی مصرفی متناسب با قطعات بکار رفته در بدنه و ساختار آن، از باتری‌های مختلفی با مقدار انرژی‌های مختلف استفاده کرده و در صورت استفاده از باتری ساعت غیر از باتری اصل، امکان آسیب دیدن ساعت و یا پایین آمدن عمر مفید ساعت غیر تصور نخواهد بود.
در هنگام تعویض باتری ساعت ممکن است با پیشنهادهای مختلفی از فروشنده باتری جهت جایگزینی باتری فرسوده مواجه شویم که باید تصمیم درست را در لحظه گرفته و ساعت خود را بکار بیندازیم. اما بهترین راه شناخت باتری ساعت متناسب با ساعت مورد استفاده، داشتن شناخت و اطلاعات کافی از مدل و نحوه کارکرد و قابلیت‌های آن می‌باشد تا از قبل نسبت به تعیین و انتخاب باتری اصل تصمیم گرفته باشیم. همچنین مراجعه به مرکز معتبر و باسابقه فروش باتری ساعت و بهره‌گیری از مشاوره و راهنمایی‌های ایشان که تخصص لازم و کافی در خصوص شناخت انواع ساعت داشته باشند نیز در انتخاب باتری کمک قابل‌توجهی می‌تواند داشته باشد.


در این راستا فروشگاه باتری ریس با سال‌ها تجربه کاری در حوزه فروش باطری ساعت و انواع دیگر باتری‌ها، متناسب با نیاز جامعه و نیاز و درخواست مشتریان با پیشرفت رو به توسعه، فضای فروشگاهی خود را به محیط مجازی در بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کشانده تا در ارائه خدمات به شکل گسترده‌تری فعالیت نماید. تنوع باتری ساعت و باتری سایر لوازم الکترونیکی در باتری ریس که در ادامه نام برده و تشریح خواهند شد، نیاز بسیاری از کاربران و متقاضیان را پاسخگو بوده و در رفع آن تأثیرگذار خواهد بود.
خرید باتری ساعت از فروشگاه اینترنتی باتری رایس مزایایی برای خریدار به‌ همراه دارد که به برخی از آن‌ها اشاره کرده و محصولات این فروشگاه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
۱.    در سال‌های اخیر با گسترش فناوری و در دسترس بودن اینترنت عمومی و کاربری حداکثری از فضای اینترنت، استفاده و خرید از سایت‌های فروش اینترنتی رونق گرفته و صرفه‌جویی شایانی در زمان و هزینه‌های قابل پرداخت برای خریداران در پی داشته که امکانات و امتیازات در نظر گرفته شده در فروشگاه اینترنتی باتری رایس نیز این مزایا را برای خریداران و متقاضیان باتری ساعت فراهم آورده است.
۲.    امتیاز پرداخت امن از درگاه‌های اینترنتی که یکی از شاخص‌های اصلی فروشگاه‌های اینترنتی محسوب می‌شود برای فروشگاه باتری ساعت رایس نیز فراهم شده و تحت مسئولیت و کنترل فروشگاه قرار گرفته است.
۳.    اصالت کالاهای سفارشی برابر نیاز مشتری و متقاضی توسط فروشگاه تضمین شده و کلیه سفارشات در اولین فرصت در بسته‌بندی‌های مطمئن و امن قابلیت ارسال به کلیه نقاط کشور را دارد. همچنین در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده، عین محصول، قابل برگشت و مرجوع شدن تا ۷ روز پس از دریافت را دارد.
۴.    با مقایسته قیمت نسبت به سایر فروشگاه‌ها، خرید باتری ساعت و باتری مورد نیاز سایر وسایل هم بصورت عمده و کلی و هم بصورت جزئی و خرده به نفع خریدار بوده و با بهترین و مناسب‌ترین قیمت می‌تواند محصول باکیفیت بالایی را خریداری نماید.

با توجه به مزایای عنوان شده در خرید باتری ساعت از فروشگاه اینترنتی باتری ریس برخی از محصولات دیگر این فروشگاه شامل انواع باتری استاندارد نظیر قلمی و نیم‌قلمی و بزرگ و متوسط و کتابی، باتری‌های سکه‌ای، سمعک، ریموت ماشین، دوربین دیجیتال، تلفن‌های بیسیم، تلفن همراه، شارژ باتری، موتور ساعت و … با انواع برندهای معتبر و خاص در بازار نظیر باتری انرجایزر، باتری اورردی، پاناسونیک، تیانکیو، جی‌پی، دوراسل، رناتا، روندا، ریواک، سونی، گیگاسل و … می‌باشد که اصالت تمامی این محصولات نیز تحت ضمانت فروشگاه قرار گرفته است.
در خاتمه به برخی از اصول نگهداری ساعت اشاره کرده تا ضمن رعایت موارد مطروحه، نیاز کمتری به تعویض باتری ساعت پیدا شود:

۱.     سرویس کامل ساعت حداقل ۳ سال یکبار
۲.     با توجه به عمر مفید باتری که حدود ۳ سال می‌باشد، بهتر است قبل از این که باتری ضعیف، عملکرد ساعت را با مشکل مواجه سازد تعویض گردد.
۳.     بهتر است ساعت با پارچه نرمی که رطوبت ندارد همیشه پاک شده و تمیز نگه داشته شود و در صورت عدم استفاده از آن، در محیط خشک و خنک نگهداری کرده و از قراردادن آن در مقابل تغییرات ناگهانی دما اجتناب شود.
۴.    در صورت انجام کار و فعالیت‌های فیزیکی بهتر است ساعت مچی باز از دست باز شود و همچنین از افتادن خراش بر روی ساعت و قرار گرفتن در مجاورت عطر و یا سایر فرآورده‌های نفتی که باعث آسیب به ساعت می‌شوند محافظت گردد.
۵.    در صورت اعمال برخی تغییرات با کشیدن دسته کوکی ساعت، پس از اتمام کار از قرار گرفتن آن در جایگاه اصلی اطمینان حاصل شده تا از ورود گرد و غبار به داخل ساعت جلوگیری شود.
 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.