stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 378538
  • 14 تیر 1400 - 11:17
0

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری فارس

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری فارس
فارس_ تفاهم نامه‌ای بین شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان صنعت معدن و تجارت و پارک علم و فناوری فارس و دفتر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد.
قلم | qalamna.ir :
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این تفاهم نامه با هدف تحقق اقتصاد دانش بنیان و حمایت از استقرار شرکت‌های فناور و دانش بنیان تولیدی در شهرک فناوری فارس منعقد شده است.
 
احد فتوحی با اشاره به راه اندازی مرکز خدمات کسب و کار و شهرک فناوری فارس توسط این شرکت گفت: یکی از مهمترین مفاد این تفاهم نامه حمایت از جذب و استقرار شرکت‌های فناور و دانش بنیان تولیدی واحد‌های تحقیق و توسعه مراکز آزمایشگاهی توانمند و مشاوران خدمات توسعه کسب و کار در شهرک فناوری فارس با رویکرد توسعه و نفوذ فناوری‌های نوین در بین صنایع کوچک و متوسط در سطح کشور و توسعه فناوری‌های نوین است.
 
وی بر حمایت‌های ویژه به منظور استقرار شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری که به مرحله توسعه فعالیت فناورانه رسیده‌اند در شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: در این زمینه مشوق‌های ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد تا این واحد‌ها به مرحله تجاری سازی و تولید صنعتی برسند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برای استقرار در شهرک‌های صنعتی نیز تاکید کرد و گفت: این شرکت‌ها از تخفیف در واگذاری زمین و نیز برخی مشوق‌های حمایتی برخوردار می‌شوند.

 
وی از حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی از واحد‌های دانش بنیان مستقر در شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: تسهیلات مناسبی با نرخ سود پایین توسط صندوق نوآوری و شکوفایی به واحد‌های دانش بنیان اختصاص می‌یابد.

همچنین جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های دانش بنیان و فنآور در محل پارک علم و فناوری با حضورسردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صمت فارس، امین رضا ذوالقدر رییس پارک علم و فناوری فارس، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، حسین پناهی رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی و سایر صنعتگران برگزار شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.