stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۸ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 18 July , 2024
  • کد خبر : 381105
  • 24 تیر 1400 - 2:18
1

چگونه پولدار شویم؟

قلم | qalamna.ir :
انسان موجود عادت هاست و برای موفقیت و پولدار شدن نیاز است که عادت های درستی داشته باشیم. بد نیست گاهی با خود بیندیشیم که چه عادت هایی ما را به اینجا رسانده است؟ چگونه به خاطر قبض های کارت اعتباری، پرداخت وام ها و …، دچار یک زندگی پر از تشویش و اضطراب شده ایم؟ پس انداز کردن در این زمینه چه کمکی می تواند به ما بکند؟ چگونه پولدار شویم و کمتر بدهکار باشیم؟ آیا استفاده صحیح از کارت اعتباری می تواند از اضطراب موجود بکاهد؟ با ما همراه شوید، در این مقاله، مطالب جالبی را در این خصوص آورده ایم.
مطالعات و تحقیقاتی که انجام شده است، حاکی از آن است که افراد پولدار همیشه عادت های درستی برای به دست آوردن ثروت داشته اند که خوب است شما هم با این عادات آشنا شوید.
یکی از عادات افراد پولدار، این است که از اعتبار خود هزینه می کنند. برای آشنایی با این روش، باید در ابتدا کارت اعتباری را بشناسید.

کارت اعتباری چیست؟
اگر می خواهید بدانید کارت اعتباری چیست بخش درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. کارت اعتباری همانطور که از نام آن پیداست، نوعی کارت بانکی است که به اندازه اعتبار صاحب حساب، شارژ می شود و امکان پرداخت با آن وجود دارد، اما امکان برداشت پول نقد از طریق این نوع کارت امکان پذیر نیست.

کارت های اعتباری توسط موسسات مالی، بانک ها و شرکت های مشخصی صادر می شوند و لازم است که پس از خرید با کارت، آن مبلغ به آن موسسه یا شرکت با شرایط مشخصی بازپرداخت شود.
بنابراین لازم است که در انتخاب شرکت، بانک یا موسسه صادر کننده کارت اعتباری دقت کافی داشته باشید.
حال که با کارت اعتباری آشنا شدید، باید بگوئیم که انتخاب درست کارت اعتباری با توجه به مبلغ آن، نرخ سود و شرایط بازپرداخت آن مبلغ، و همچنین استفاده صحیح از کارت اعتباری می تواند راهی باشد برای افزایش پس انداز شما و در نهایت پولدار شدن.
در ادامه نیز خواهیم گفت که از طریق چه راه ها و روش هایی می توان پس انداز کرد و در نهایت خواهیم گفت که چگونه پولدار شویم؟ همچنان با ما همراه باشید.

چگونه پولدار شویم؟ | راه و روش هایی برای پس انداز کردن
دوستان عزیز، توصیه ما این است که این راهکارها را به دقت مطالعه کنید و سعی کنید آن ها را عملی کنید تا به نتیجه ی مطلوب از میزان پس انداز خود برسید که این راهیست مطمئن به سوی پولدار شدن شما!

برنامه ریزی و تعیین اهداف
افراد ثروتمند اهداف خود را تعیین کرده اند. آن ها آنچه را که می خواهند به دست آورند،  به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه مشخص کرده اند و می توانند به شما بگویند که در ۲۰ سال آینده قرار است کجا باشند. پس نکته اصلی این است که شما برای تهیه یک برنامه لازم نیست ثروتمند باشید، اما اگر می خواهید ثروتمند باشید به یک برنامه نیاز دارید.

بیش از حد خرج نکنید
ساده ترین و مطمئن ترین راه رسیدن به ثروت، پس انداز و سرمایه گذاری است و مثل این است که شما یک بذر بکارید و پس از مدتی حاصل کار را به تماشا بنشینید.
پس اگر به سختی پول کافی برای پرداخت صورتحساب های کارت اعتباری خود می آورید و نمی توانید پس انداز کنی، راه حل آشکار کسب درآمد بیشتر است.


 
چندین منبع درآمد داشته باشید
ضرب المثل آمریکایی وجود دارد که می گوید همه ی تخم مرغ های خود را در یک سبد نگذارید. چنانچه شما فقط یک منبع درآمد داشته باشید، اگر شغل خود را به هر دلیل از دست دهید ، شدیدا با مشکل مواجه خواهید شد. در این شرایط یا باید به اندازه کافی پس انداز داشته باشید و یا چند منبع درآمد داشته باشید.

دانش و توانایی های خود را ارتقا دهید
یکی از بهترین پاسخ ها به سوال ” چگونه پولدار شویم ؟” این است که، لطفا خودتان را ارتقا دهید.
افراد ثروتمند نه تنها بیش از یک شغل دارند، ، بلکه اوقات فراغت خود را صرف مطالعه می کنند. آن ها کتاب های آموزشی و خودسازی می خوانند. موفقیت به رشد نیاز دارد که این رشد، ناشی از خواندن و یادگیری و آموزش روزمره است.

از روابط سمی اجتناب کنید
چگونه پولدار شویم ؟ پاسخ دیگری که می توان به این سوال داد مربوط می شود به علم روانشناسی. روانشناسی نقش زیادی در پولدار شدن دارد. شما فقط در صورتی به موفقیت در زندگی خواهید رسید که با افراد مناسب در ارتباط باشید. افرادی که مشوق شما هستند، مثبت اندیش، کنجکاو و مفید هستند. بنابراین از افراد سمی دوری کنید.

یک سبک زندگی سالم داشته باشید
برای پولدار شدن، یاد بگیرید که در مقابل خواسته های نامعقول و غیرضروری خود مقاومت کنید. پول درآوردن به توانایی و کار کردن نیاز دارد، در کنار آن لازم است که مراقبت سلامتی خود نیز باشید. عادات غلط در زندگی که به سلامتی شما آسیب می رساند را ترک کنید؛ تا بعدا برای به دست آوردن مجدد سلامتی خود مجبور به پرداخت بهای زیادی نباشید.
این روش ها، برخی از مهم ترین راه های پس انداز کردن و پولدار شدن است. اما قبل از آن ها در مورد کارت اعتباری صحبت کردیم و اشاره ای کردیم به اینکه چگونه کارت اعتباری می تواند در پس انداز کردن و پولدار شدن نقش داشته باشد. در ادامه همچنان با ما باشید تا با مطالب بسیار مفیدی در مورد کارت اعتباری آشنا شوید.
 
کارت اعتباری قسطا کارت چیست؟
همانطور که گفتیم، اگر در انتخاب کارت اعتباری خود دقت کنید و فاکتورهایی مانند، نرخ سود بازپرداخت ، تعداد اقساط بازپرداخت، و شرایط دریافت کارت اعتباری و … را به درستی در نظر بگیرید، کارت اعتباری می تواند به وسیله ای برای افزایش پس انداز شما تبدیل شود و شما می توانید در پاسخ کسانی که از شما می پرسند، چگونه پولدار شویم؟ به سادگی بگوئید، با کارت اعتباری!
قسطا یکی از شرکت های پیشرو در صنعت لندتک و ارائه دهنده ی تسهیلات و امتیازدهی نوین به متقاضیان می باشد. قسطا شرایطی را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند با استفاده از کارت اعتباری بیشترین بهره را ببرند. برای آشنایی با ویژگی های قسطا کارت ادامه مقاله را به دقت بخوانید.

چرا قسطا کارت بگیریم؟
در این بخش از مقاله شما را با مزیت ها و ویژگی های قسطاکارت آشنا کرده ایم.
•    برای دریافت امتیاز از قسطا و دریافت کارت اعتباری قسطا کارت نیاز به ارائه ضامن نیست و تنها لازم است که یک دسته چک معتبر داشته باشید.
•    در قسطا، شما نرخ سود بازپرداخت هزینه خرید با کارت اعتباری را با حداقل نرخ سود می پردازید. قسطا با کاهش حاشیه سود خود، حداقل نرخ سود بازپرداخت را برای متقاضیان عزیز در نظر گرفته است.
•    قسطا مجهز به یک سیستم اعتبارسنجی است که از طریق آن مدارک شما مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که اعتبار شما تائید شود، امکان دریافت قسطا کارت برای شما وجود خواهد داشت.
•    بازپرداخت هزینه خرید با قسطاکارت به قالب چند چک و اقساط چند ماهه امکان پذیر است و تعداد چک ها و میزان پیش پرداخت با توجه به شرایط و نیاز کاربر تعیین می شود.
این موارد از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های قسطا کارت است که آن را به یکی از محبوب ترین شرکت های ارائه امتیاز و کارت اعتباری در میان مشتریان تبدیل کرده است.

سوالات رایج
–    برای دریافت قسطاکارت نیاز به ضامن دارم؟
خیر. تنها با ارائه چک می توانید از تمامی خدمات قسطاکارت بهره مند شوید.
–    از چه فروشگاه هایی در سطح شهر می توان با قسطاکارت خرید کرد؟
مثل سایر کارت های بانکی، با قسطا کارت می توانید از تمامی فروشگاه های فیزیکی خرید کنید.
–    با قسطاکارت فقط می توان از وبسایت های فیزیکی خرید کرد؟
خیر. با فعال کردن رمز اینترنتی می توانید از کلیه وبسایت های فروشگاهی معتبر ایرانی و خارجی خرید کنید.
–    مدت زمان اعتبارسنجی جهت دریافت قسطاکارت چند روز است؟
بعد از ثبت نام در وبسایت و ارسال مدارک مورد نیاز، حداکثر یک روز کاری، جهت اعتبارسنجی شما نیاز است.
–    برای دریافت قسطا کارت به کجا مراجعه کنم؟
کلیه مراحل از درخواست تا دریافت قسطاکارت به صورت اینترنتی و غیر حضوری قابل انجام است. تلاش شده تا تمامی مراحل در محیطی امن و کاربرپسند صورت گیرد. جهت سفارش تنها لازم است به آدرس رسمی www.ghesta.ir مراجعه کنید.
 
نتیجه گیری
شاید در گذشته برای کسب ثروت، نیاز به کار بیشتر بود اما امروزه با هوشمندانه کار کردن می توان به درآمد بیشتری دست پیدا کرد. قبل از آنکه به فکر کاهش هزینه های خود باشید؛ به فکر راه های افزایش درآمدتان باشید. البته این جمله بدان معنی نیست که ولخرجی کنید! بلکه یعنی مدیریت درست هزینه ها.
امروزه راهکارهای زیادی برای پولدار شدن وجود دارد اما قبل از آن بهتر است که دانش خود را در این زمینه افزایش دهید و از کلیه امکاناتی که شرکت های مختلف فراهم کرده اند؛ استفاده کنید.

سخن پایانی
اگر همینک تصمیم گرفته اید برای دریافت قسطا کارت اقدام کنید، باید بگوئیم که انتخاب تان کاملا صحیح است و برای دریافت این کارت اعتباری می توانید به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمائید.
مراحل ثبت درخواست برای دریافت قسطا کارت به طور کامل در سایت قسطا قابل مشاهده است.
دوستان عزیز، در صورتی که با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید، ما در مجموعه قسطا با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهیم بود. به علاوه شما می توانید از مشاوران مجرب ما در قسطا نیز راهنمائی های لازم را دریافت نمائید.
از توجه و همرایتان تا پایان این مقاله ممنون و سپاسگزاریم.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.