stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 383151
  • 31 تیر 1400 - 15:29
0
در آیین تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس استان مرکزی مطرح شد؛

شجاعت رزمندگان در جنگ تحمیلی بی نظیر بود

شجاعت رزمندگان در جنگ تحمیلی بی نظیر بود
مرکزی_ آیین تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس استان مرکزی در یاسوج به همت ستاد کل نیروهای مسلح اداره کل ایثارگران و شورای هماهنگی رزمندگان سند راهبردی و از سوی موزه دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

در این آیین سردار داود غیاثی راد، معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال کشور گفت: شجاعت رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی بی نظیر بود.

نماینده کمیته جستجوی ستاد کل نیروهای مسلح و نماینده اداره ایثار گران ستاد کل نیروهای مسلح، با اشاره به فداکاری بانوان در آن دوران، اظهار کرد: شهامت، صبر و تلاش بانوان در دوران جنگ تحمیلی در پشت جبهه برای امدادرسانی به رزمندگان نقش مهمی در ارتقای روحیه و موفقیت آنها داشت.

غیاثی راد با تاکید بر تاثیرگذاری نقش زنان در روحیه ایثارگری و رشادت‌ورزی رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس گفت: منصفانه نیست اگر به تجلیل از مظاهر دلاوری و ایستادگی رزمندگان در برابر تهاجم همه‌جانبه حزب بعث عراق سخن بگوییم اما تأثیر مهم زنان در پشت جبهه ها را نادیده بگیریم.

در ادامه این مراسم از جانباز شیمیایی ۷۰ درصد استان مرکزی علی جلالی فراهانی، امیر سرتیپ موسوی فرمانده عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بعد از سر لشکر شهید بابایی و امیر سرتیپ حسین خلیلی رکورد دار زدن هواپیمای میراژ فرانسوی در جنگ ایران و عراق در خلیج فارس تجلیل شد.

همچنین در پایان از تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان ۷۰ درصد از جمله شهید آیت صدیقی نژاد، شهید فضل اله خوید، شهید ناصر امیر نژاد و بانوی فعال فرهنگی رسانه حمیده سعیدی که در معرفی بانوی شهیده والا مقام سرکار خانم فاطمه غیاث آبادی فراهانی از شهدای استان مرکزی و کتاب مربوط به ایشان با عنوان مُهر عروج در پیام رسان های داخلی و خارجی کوشا بوده است و از بانو مملکت حمیدی از ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.