stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 38498
  • 12 فروردین 1399 - 14:37
1
استاندار همدان اعلام کرد:

جریمه ۱۶۰ خودروی غیربومی در همدان

جریمه ۱۶۰ خودروی غیربومی در همدان
استاندار همدان با بيان اينکه ماشين‌هاي غيربومي در این استان، توقيف شده و برخي از آن‌ها نيز در پارکینگ هستند، اعلام کرد: از آغاز اجراي طرح تا کنون 160 خودرو که از مصوبات سرپيچي کرده بودند، جريمه 500 هزارتوماني دريافت کردند وهمچنان از ورود افراد غير بومي به استان جلوگيري مي‌شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان؛  سید سعید شاهرخی استاندار همدان در جلسه ویدئو کنفرانس دکتر رحمانی فضلی، وزیر کشور با استانداران سراسر کشور با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان همدان نتایج مطلوبی به همراه داشته افزود: طرح بسیار کارشناسی شده و دقیق تدوین شده و در اجرای آن نیز حساسیت‌ها و دقت لازم را به کار گرفته‌ایم.

شاهرخی خاطر نشان کرد: استقبال خوبی از طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم همدان صورت گرفته است، بنابراین طبق برنامه ستاد ملی مبارزه با کرونا، تا ۲۰ فروردین طرح را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان همدان نیروهای مراقبت از سلامت مردم، در ۲۷ نقطه ثابت و ۲ نقطه به‌طور سیار، در حال کنترل کلیه ورودی‌ها و خروجی‌های استان هستند عنوان کرد: همکاری‌ و هم‌افزایی قابل ملاحظه‌ای بین اعضای ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس در استان همدان برقرار است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه وحدت، انسجام و یکسان عمل کردن از ویژگی‌های مهم اجرای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح کشور است که کلیه ‌استانداران، سعی در حفظ این رویه را دارند، اظهار کرد: ستاد استانی مبارزه با کرونا در نهایت تلاش، کلیه مصوبات ستاد ملی را بلافاصله در دست اقدام قرار داده و همه آن‌ها را در قالبی بومی، به صورت منسجم و منظم در سطح استان اجرا کرده است.

وی در ادامه افزود: از روز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا کنون، صدا و سیما همراهی و همکاری خوبی با ستاد استانی مبارزه با کرونا داشته است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه به طور ۲۴ ساعته با فرمانداران استان در تماس هستیم و جزئیات اجرای طرح را رصد می‌کنیم، بیان کرد: کلیه فرمانداران را بسیج کرده‌ایم تا غربالگری را با جدیت تمام نظارت و پیگیری کنند.

شاهرخی تاکید کرد: از مردم فهیم همدان تقاضا می‌کنیم  صبور باشند و برای حفظ سلامت خود و جامعه روز طبیعت( ۱۳ فروردین) را نیز در خانه بمانند.

وی در خصوص اجرای  طرح غربالگری در استان افزود: تا کنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت کل استان همدان غربالگری را انجام داده‌اند.

** کاهش ۵۴ درصدی مصرف بنزین در همدان

استاندار همدان با تاکید بر این که روند رشد بیماری مبتلایان به ویروس کرونا در استان همدان رو به کاهش است، در خصوص میزان مصرف بنزین در طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: از زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکنون مصرف بنزین در استان همدان به نسبت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد کاهش یافته و ۲۲ مورد از کسبه‌ای که به نکات و مصوبات ستاد استانی بی‌توجه بودند پلمب شده‌اند.

وی با بیان اینکه ماشین‌های غیر بومی توقیف شده و برخی از آن‌ها نیز در پارکینگ هستند، عنوان کرد: از آغاز اجرای طرح تاکنون ۱۶۰ خودرو که از مصوبات سرپیچی کرده بودند، جریمه ۵۰۰ هزارتومانی دریافت کردند وهمچنان از ورود افراد غیر بومی به استان جلوگیری می‌شود.

شاهرخی با تاکید بر این که ماشین‌های با پلاک‌های غیر بومی اجازه ورود و تردد در سطح استان همدان ندارند، عنوان کرد: کلیه کانون‌های گردشگری و مکان‌های عمومی استان تعطیل هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه همکاری و همراهی مردم، تاکنون نقش موثری در پیشبرد اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشته است، اظهار کرد: کلیه نیروهای درگیر در اجرای طرح با انگیزه و توان بیشتری طرح را ادامه دهند تا بتوانیم روند پیشگیری کروناویروس را هرچه سریع‌تر متوقف کنیم.

 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.