stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 38526
  • 12 فروردین 1399 - 18:27
0
قائم مقام شهردار کرمانشاه:

از تمام ظرفیتهای مدیریت شهری در راستای مبارزه با کرونا استفاده می‌کنیم

از تمام ظرفیتهای مدیریت شهری در راستای مبارزه با کرونا استفاده می‌کنیم
قائم مقام شهردار کرمانشاه استفاده از تمام ظرفیتهای مدیریت شهری در راستای مبارزه با کرونا را اولویت مهم شهرداری دانست.
قلم | qalamna.ir :

قلم، دکتر عیدی قائم مقام شهردار کرمانشاه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس استاندار با فرمانداران و شهرداران استان، به استفاده از تمام ظرفیتهای مدیریت شهری برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط ویژه جامعه طی هفته های گذشته اقدامات در نظر گرفته بصورت دستورالعمل تدوین شده و به معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌های مربوطه ابلاغ شده است.

قائم مقام شهردار کرمانشاه بیان کرد: آماده سازی، ساماندهی و استفاده از ظرفیتهای رفع آلودگی توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در راستای گندزدایی و ضدعفونی کردن تمام مناطق سطح شهر خصوصا محلات حاشیه نشین و کم برخوردار از جمله فعالیتهای حوزه خدمات شهری بوده است.

عیدی با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه ضمن استفاده از کلیه ظرفیت‌های خود جهت ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری اهدای بسته های بهداشتی شامل ماسک و دستکش و مایع ضدعفونی را جهت کارکنان و کارگران شهرداری با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری در دستور کار قرار داده است خاطرنشان کرد: در راستای آموزش عمومی و اطلاع رسانی بهداشتی کلیه امکانات تبلیغاتی و اطلاع رسانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته تا پیام‌های بهداشتی به اطلاع شهروندان برسد.

این مسؤل بیان داشت: ضدعفونی کردن مداوم وسایل حمل و نقل عمومی، ایستگاه های اتوبوس، سرویسهای بهداشتی و محیط اداری از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی به برنامه های فرهنگی اجتماعی شهرداری اشاره کرد و گفت: با توجه به درخواست مسئولین برای ماندن شهروندان در خانه جهت امنیت جامعه شهروندی، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری پویش کرمانشاه کتاب می‌خواند را ویژه تمام رده های سنی از کودکان تا بزرگسالان با محوریت شهروندان در خانه بمانند در ایام نوروز انجام داده است.

قائم مقام شهردار کرمانشاه با اشاره به حضور شهردار کرمانشاه در چندین نوبت بین شهروندان و درخواست خودداری از تردد غیر ضروری در سطح شهر گفت: همکاران حوزه خدمات شهری سازمان فرهنگی، اجتماعی و آتش نشانی همچنان در سطح مناطق هشتگانه حضور دارند تا ضمن اطلاع رسانی به جامعه شهروندی در خصوص خطرات بیماری کرونا از حضور در خارج از خانه خودداری کنند.

دکتر عیدی بیان داشت: به دلیل تعطیلی بازار و مشکلات بوجود آمده در وصول عوارضات و شرایط ویژه از استاندار محترم درخواست کمک مالی شده است و امیدواریم که مورد موافقت استاندار محترم قرار گیرد.

در پایان این جلسه مهندس بازوند استاندار و مهندس رنجبر فرماندار کرمانشاه از اقدامات شهرداری درخصوص مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کردند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.