stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 386148
  • 20 مرداد 1400 - 15:35
3

معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت تامین اجتماعی هرمزگان منصوب شد

معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت  تامین اجتماعی هرمزگان منصوب شد
هرمزگان-طی مراسمی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، "عیسی طاهری " به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت تامین اجتماعی هرمزگان منصوب و معرفی شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: به منظور تحقق شایسته سالاری در انتصابات سازمانی، آزمون طرح مدیران آینده و کانون ارزیابی توسط سازمان سنجش و سازمان مدیریت صنعتی  بدون دخالت مدیران استانی و ستادی سازمان تامین اجتماعی انجام شد.

عباس اکبری با بیان اینکه طرح مدیران آینده و کانون ارزیابی با لحاظ سوابق افراد و شرایط احراز پست در دستور کار قرار دارد. گفت: در سطح این استان، نیروهایی به لحاظ توانمندی و شایستگی وجود دارد که باید با ایجاد سازوکارهای مناسب از ظرفیت سرمایه های انسانی استفاده شود.

وی اظهار داشت: تغییرات مدیریتی در مسیر تحقق استراتژی های سازمانی و برنامه های عملیاتی صورت می گیرد تا رویه و سیاست جدیدی برای بهبود امور در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با تاکید برضرورت استفاده از تکنولوژی ها و مدل های روز جهانی خاطرنشان کرد: طی مدت اخیر ساختار این اداره کل مهندسی مجدد شد و تشکیلات به سه معاونت و چندین اداره ارتقاء یافته است. از این پس نیز روی ساختار و تشکیلات جدید شعب به لحاظ چیدمان فیزیکی و نیروی انسانی کار خواهد شد.

عباس اکبری ارائه خدمات از راه دور و فرهنگ سازی را به عنوان دو اولویت مهم در شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ مورد تاکید قرار داد و گفت: در این شرایط باید تغییر اساسی در رویه ها شکل گیرد تا از ناحیه این بیماری دچار آسیب نشویم و بین مخاطبان سازمان نیز برای استفاده از خدمات غیرحضوری اعتمادسازی انجام شود.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با تقدیر از تلاش های کمیته انتصابات این اداره کل و حمایت های مدیران ارشد و ستاد سازمان تامین اجتماعی برای اعمال مدل جدید انتصابات با لحاظ شاخص های شایسته سالاری ابراز امیدواری کرد، معاون جدید پشتیبانی و توسعه مدیریت   در مسیر تحقق برنامه ها و پیشرفت سازمان موفق باشد.

شایان ذکر است، عیسی طاهری  سوابقی همچون رییس اداره امور مالی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان ، کارشناس ارشد ترازنامه اداره کل  و مسئول واحد امور مالی   شعبه میناب را در کارنامه خود دارد.

 در پایان این مراسم، با ابلاغ حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، “عیسی طاهری ” به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان  منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.