مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: به منظور تحقق شایسته سالاری در انتصابات سازمانی، آزمون طرح مدیران آینده و کانون ارزیابی توسط سازمان سنجش و سازمان مدیریت صنعتی بدون دخالت مدیران استانی و ستادی سازمان تامین اجتماعی انجام شد.
عباس اکبری با بیان اینکه طرح مدیران آینده و کانون ارزیابی با لحاظ سوابق افراد و شرایط احراز پست در دستور کار قرار دارد. گفت: در سطح این استان، نیروهایی به لحاظ توانمندی و شایستگی وجود دارد که باید با ایجاد سازوکارهای مناسب از ظرفیت سرمایه های انسانی استفاده شود.
وی اظهار داشت: تغییرات مدیریتی در مسیر تحقق استراتژی های سازمانی و برنامه های عملیاتی صورت می گیرد تا رویه و سیاست جدیدی برای بهبود امور در دستور کار قرار گیرد.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با تاکید برضرورت استفاده از تکنولوژی ها و مدل های روز جهانی خاطرنشان کرد: طی مدت اخیر ساختار این اداره کل مهندسی مجدد شد و تشکیلات به سه معاونت و چندین اداره ارتقاء یافته است. از این پس نیز روی ساختار و تشکیلات جدید شعب به لحاظ چیدمان فیزیکی و نیروی انسانی کار خواهد شد.
عباس اکبری ارائه خدمات از راه دور و فرهنگ سازی را به عنوان دو اولویت مهم در شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ مورد تاکید قرار داد و گفت: در این شرایط باید تغییر اساسی در رویه ها شکل گیرد تا از ناحیه این بیماری دچار آسیب نشویم و بین مخاطبان سازمان نیز برای استفاده از خدمات غیرحضوری اعتمادسازی انجام شود.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با تقدیر از تلاش های کمیته انتصابات این اداره کل و حمایت های مدیران ارشد و ستاد سازمان تامین اجتماعی برای اعمال مدل جدید انتصابات با لحاظ شاخص های شایسته سالاری ابراز امیدواری کرد، معاون جدید پشتیبانی و توسعه مدیریت در مسیر تحقق برنامه ها و پیشرفت سازمان موفق باشد.
شایان ذکر است، عیسی طاهری سوابقی همچون رییس اداره امور مالی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان ، کارشناس ارشد ترازنامه اداره کل و مسئول واحد امور مالی شعبه میناب را در کارنامه خود دارد.
در پایان این مراسم، با ابلاغ حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، “عیسی طاهری ” به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان منصوب و معرفی شد.
انتهای پیام/