stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 387164
  • 26 مرداد 1400 - 22:54
2

رونق تولید و اشتغال در گرو جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها

رونق تولید و اشتغال در گرو جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها
خوزستان - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی از تعطیلی کارخانه‌ها به منظور رونق تولید و اشتغال ممانعت خواهد کرد.
قلم | qalamna.ir :
حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در بازدید از کارخانه تولید نخ شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بندر امام خمینی (ره) افزود: دستگاه قضایی خوزستان با توجه به منویات مقام معظم رهبری در بحث رونق و جهش تولید و تاکید معظم له بر رفع موانع تولید و اشتغال، اجازه نخواهد داد هیچ کارخانه‌ای، واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شود و با جدیت پیگیر حل مشکلات و رفع موانع آن‌ها با همکاری همه دستگاه خواهد بود.
 
وی ادامه داد: با راهکار‌های مناسب و حمایت جهادی مدیران واحد‌های صنعتی و همراهی جدی مسئولان، نگاه‌ها را به جای تمرکز بر دروازه‌های ورودی گمرک، به سمت دستان توانمند جوانان کشورمان سوق داد تا دیگر کارخانه‌ای تعطیل نشود و چراغ خانه‌هایی که کار و بارشان در گرو چرخش چرخ‌های تولید است هم کم سو نگردد.
 
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به موانع اداری و بانکی بر سر راه تولیدکنندگان تصریح کرد: حذف این موانع امری مقدور و امکان پذیر و در گرو حمایت و همراهی مسئولان است.
حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و به منظور رفع مشکلات و موانع پیش روی واحد‌های تولید با حضور در کارخانه تولید نخ شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بندر امام خمینی (ره) از نزدیک در جریان تولید این کارخانه قرار گرفت.
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صداوسیما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.