stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 388972
  • 06 شهریور 1400 - 10:32
3
فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

شناسایی و دستگیری عاملان توزیع و فروش دارو خارج از چرخه توزیع درهرمزگان

شناسایی و دستگیری عاملان توزیع و فروش دارو خارج از چرخه توزیع درهرمزگان
هرمزگان/قلمنا-فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان 11 نفرعاملان فروش اقلام دارویی خارح از چرخه توزیع شناسایی و دستگیر شدند.
قلم | qalamna.ir :

سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر اظهار کرد: مامورین پلیس امنیت عمومی استان درراستای مقابله جدی با هرگونه تهیه و توزیع داروی خارج از چرخه توزیع با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در صنوف و محلات مختلف شهرستان بندرعباس یک محل دپو و احتکار اقلام پرشکی وبهداشتی مرتبط با بیماری کرونا را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود : ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و با توجه به شرایط کمیاب دارویی در کشور و استان در بازرسی دقیق از یک بنگاه معاملاتی ملکی تعداد ۱۱ هزارو ۱۵۲ قلم انواع آمپول و قرص های کمیاب که جهت فروش با قیمت بالا و خارج از چرخه احتکار شده بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش داروهای قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه ، ۱۳ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ضمن شناسایی و دستگیری عامل اصلی توزیع و فروش خارج از چرخه دارو و واکسن کرونا ، تعداد ۱۰ نفر دیگر از رابطین و فروشدگان داروی قاچاق دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به یگان انتقال داده شدند .

این مقام ارشد انتظامی استان ضمن برخورد قاطع پلیس با احتکار کنندکان کالا از مردم در خواست کرد: در صورت آگاهی از هر گونه اقدام به قاچاق، مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.