stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 396641
  • 18 مهر 1400 - 11:15
1
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس:

شرکت در جشنواره رضوی آموزش ضمن خدمت محسوب می‌شود

شرکت در جشنواره رضوی آموزش ضمن خدمت محسوب می‌شود
فارس_ کارمندان دولت در استان فارس با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی، گواهی آموزش ضمن خدمت می‌گیرند.
قلم | qalamna.ir :

روح الله منوچهری از موافقت سازمان برنامه و بوجه فارس برای صدور گواهی هشت ساعت آموزش ضمن خدمت برای کارمندان دولت که در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کنند، خبر داد.
وی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: با هماهنگی و موافقت سازمان برنامه و بودجه استان فارس، شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی برای کارکنان دولت آوزش ضمن خدمت محسوب خواهد شد کارمندان شرکت کننده در این جشنواره، می‌توانند از ۸ ساعت آموزش ضمن خدمت بهره‌مند شوند.
وی اضافه کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای شرکت در این جشنواره بزرگ فرهنگی و کتابخوانی به سامانه جشنواره به آدرس www.samakpl.ir مراجعه و با تکمیل فرم ثبت نام، گزینه دستگاه‌های اجرایی را انتخاب و در آزمون دو کتاب ویژه بزرگسالان پرسش و پاسخ‌های دانشجویی، مهدویت دوران ظهور و چشمه‌های بهشت، گزیده عیون اخبارالرضا شرکت کنند.
منوچهری، صدور گواهی هشت ساعته آموزش ضمن خدمت برای کارکنان دولت مشارکت کننده در این رویداد فرهنگی کتابخوانی را منوط به کسب نمره قبولی دانست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با یادآوری اینکه مهلت شرکت در این جشنواره تا اول آبان ۱۴۰۰ است، افزود: خانواده کارکنان دولت نیز می‌توانند با روش ذکر شده و در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال و ۶ عنوان کتاب در این جشنواره شرکت کنند.
منوچهری با بیان اینکه صدور گواهی آموزشی برای کارمندان با هدف جلب هرچه بیشتر مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دراستان فارس انجام شده است، خاطرنشان کرد: همکاری دستگاه‌ها در برگزاری این رویداد، به برگزاری پرشور این جشنواره در استان کمک خواهد کرد.
یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.