stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ دی , ۱۴۰۳ Tuesday, 24 December , 2024
  • کد خبر : 399849
  • 06 آبان 1400 - 13:00
7
مدير ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس:

تقویم سالانه برنامه های روابط عمومی توسط مناطق و سازمانها تدوین شود/ روابط عمومی ها از روزمرگی پرهیز نمایند

تقویم سالانه برنامه های روابط عمومی توسط مناطق و سازمانها تدوین شود/ روابط عمومی ها از روزمرگی پرهیز نمایند
هرمزگان/ قلمنا-اولین جلسه توجيحی ،همفكری و مشورتی روابط عمومی های شهرداری در سالن جلسات دفتر شهردار بندرعباس برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس گفت: تقویم سالانه برنامه های روابط عمومی توسط مناطق و سازمانها تدوین شود و چالشها و برنامه ریزی ها برای نقشه راه روابط عمومی باید بر اساس تقویم سالانه باشد.

مریم پاسالار گفت: نیروهای جوان در روابط عمومی باید باخلاقیت های خود  محتوای با کیفیت تولید کنند و از روزمرگی پرهیز نمایند تا حرکت روابط عمومی زنده، پویا و ملموس شود.

وی بیان داشت: همکاری  و تامل روابط عمومی ها شهرداری باید  تقویت شود و حس همسویی و صمیمیت خانواده بزرگ روابط عمومی در جهت ایجاد یک حرکت جمعی و گروهی برای اطلاع رسانی به مردم باشد.

مدیر  ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس گفت: اخلاق و رفتار نیک وتکریم ارباب رجوع از  اولویت های کاری شهردار است و این مساله باید به طور جدی پیگیری و دنبال شود تا اعتماد مردم به سازمان به سمت و سوی مثبت  اندیشی هدایت شود.

پاسالار افروزد: گلایه هایی از طرف شهروندان پیرامون تکریم ارباب رجوع هست و روابط عمومی ها باید در روند اصلاح رفتار و ادبیات سازمانی فرهنگسازی کنند.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و انتشار خبر ها گزارش ها و عکسهای مختلف جزو وظایف ذاتی روابط عمومی هاست  عنوان کرد: برای ارائه عملکرد هماهنگ سازمان باید همه اخبار و طراحی ها در قالب مشخص و یکدست باشد و نوع نگاه و پل ارتباطی شهرداری با شهروندان کامل و شفاف مشخص شود.

مریم پاسالار گفت :دوره های آموزشی و به روز رسانی دانش و آگاهی پرسنل روابط عمومی به زودی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: مسولین روابط عمومی ارزیابی پرسنل، همه مناطق سازمانها ونواحی به شکل ماهیانه به مدیریت اعلام نمایند.

مدیر  ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس در ادامه گفت:تقویت و راه اندازی آرشیو روابط عمومی ها، اطلاع رسانی دیدارهای مردمی شهرداران در مناطق نواحی در روزهای سه شنبه و ارایه خدمات به مردم در  میز خدمت باید به شکل جدی پیگیری شود  وبرای پاسخگویی با هماهنگی معاونین مناطق و سازمانها را به میز خدمت ورود دهید.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.