stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 401444
  • 16 آبان 1400 - 9:29
0
استاندار خوزستان:

مدیریت در خوزستان باید جوان و چابک شود

مدیریت در خوزستان باید جوان و چابک شود
خوزستان – استاندار خوزستان گفت: مدیریت در استان خوزستان باید جوان و چابک سازی شود و نیاز به مدیران جهادی و انقلابی و متخصص داریم
قلم | qalamna.ir :

 صادق خلیلیان شنبه شب در دیدار با جمعی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری خوزستان اظهار کرد: خوزستان استانی با ظرفیت‌های بالای انسانی و اجتماعی است که باید بتوانیم این ظرفیت‌ها را برای توسعه استان مورد استفاده قرار دهیم.

وی افزود: وجود احزاب و اقوام متنوع و مختلف در استان یک فرصت مغتنم برای پیشرفت و توسعه استان است و بهره مندی از این ظرفیت‌ها از اولویت‌های اساسی استان است.

استاندار خوزستان بیان کرد: بخش عمده مشکلات براساس مطالعات صورت گرفته منشأ داخل استانی است و باید بتوانیم این گره‌ها را با رایزنی با مسئولان کشوری باز کنیم. مردم خوزستان با وجود داشتن منابع زیرزمینی و روزمینی بالا از سطح زندگی مناسبی برخوردار نیستند و این پس از ۴۰ سال قابل قبول نیست.

وی اظهار کرد: مدیریت در استان خوزستان باید جوان و چابک سازی شود و نیاز به مدیران جهادی و انقلابی و متخصص داریم که بتوانند فصلی نو و شکوفا برای مردم استان رقم بزند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: در انتخاب مدیران علاوه بر رضای الهی، تخصص و کارآمدی ملاک اصلی است و از مشورت همه جریانات و گروه‌ها برای ایجاد تحول اساسی و انقلابی استفاده می‌کنم.

تدوین برنامه ۲ ساله

خلیلیان عنوان کرد: برای مسائل اساسی استان خوزستان یک تیم قوی در حال تدوین برنامه دوساله است که بتوانیم خوزستانی آباد و پیشرو که لایق مردم است بسازیم و این نیازمند همدلی و همراهی همه مردم است و در این راه هیچ خسته نخواهیم شد.

وی گفت: در ۵۰ روز گذشته تمام پروژه‌های نیمه تمام و مورد نیاز براساس درصد پیشرفت و مشکلات و مسائل اطراف آن استحصا و بررسی شده است و برای هر کدام برنامه زمان بندی مشخص شده است که پس از تکمیل نهایی به هیأت دولت برای تصویب ارائه می‌کنم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: حق مردم خوزستان در زمینه‌های مختلف ادا نشده است و باید با تلاش و رفتار جهادی شبانه روزی خوزستان آباد را رقم بزنیم و این شدنی است. این با تصمیم درست و تلاش جهادی شدنی است و با نمایش و وعده استان حرکت نمی‌کند.

بهبود سیستم اداری

خلیلیان تصریح کرد: نوآوری و بهبود سیستم اداری خوزستان در اولویت است و نباید اجازه دهیم مسائل استان انباشته و تبدیل به معضل امنیتی شود. مساله نیشکر هفت تپه شوش چندسالی بود که به مسأله‌ی برای استان و کشور تبدیل شده بود که این مسئله را حل کنیم.

وی افزود: برای رسیدن به خوزستان آباد نیاز به همفکری همه دلسوزان داریم و باید مسئله ارتباط دانشگاه با بدنه اجرایی استان تقویت شود.

خلیلیان گفت: امید به آینده روشن باید در استان تقویت شود و کسی حق ندارد امید را از مردم خوزستان سلب کند. ناامیدی و نادیده انگاشتن کارآمدی نظام، جفا و غیرقابل قبول است.

در ادامه این نشست صمیمی؛ کریم کریمی تبار مسئول جبهه پایداری خوزستان با تبریک انتصاب استانداری جدید، اظهار کرد: کار برای مردم خوزستان که دین خود را برای انقلاب ادا کردند، کمتر از عبادت الهی نیست.

وی افزود: جبهه پایداری برمبنای اصول و مبانی انقلاب شکل گرفته و در دفاع از این مبانی محکم ایستادگی کرده و در طول هشت سال گذشته دوران بسیار سختی بر انقلاب باوران گذشت و بسیاری از آرمان‌های انقلاب مورد خدشه واقع شد.

مسئول جبهه پایداری خوزستان تاکید کرد: دوره آیت الله رئیسی، دوره احیا و بازسازی آرمان‌های انقلاب اسلامی است و همه خود را مکلف می‌دانیم که برای احیا این ارزشها تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: استاندار در این بازه زمانی فضای سیاسی در استان باز کرده است و الحمدالله در حال گذر از مرحله انسداد و خفقان سیاسی هستیم که برای رشد سیاسی استان بسیار امیدوارکننده است.

کریمی تبار تاکید کرد: حل مسئله هفت تپه، اولویت دادن به مسئله آبفای خوزستان و به ویژه اهواز، جذب اعتبارات ویژه برای حل مشکلات استان از تلاش‌های قابل تقدیر استاندار در این بازه اندک است.

وی تاکید کرد: استان اکنون میراث دار بسیاری از مشکلات عدیده است که با وجود اعتبارات ویژه در طی هشت سال گذشته به شکل ریشه‌ای حل نشد و امروز باید همه کمک کنیم از این مرحله عبور کنیم. این جز با نیروی جهادی و انقلابی شدنی نیست.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.